• van school
    We moesten vandaag een spreekbeurt over een regio in Frankrijk doen H, M en ik. We hadden al bijna twee weken geleden een deadline gezet voor de informatie zodat ik genoeg tijd had om het in een PowerPoint te zetten en zodat we alles konden voorbereiden. Affijn, M leverde maar niks in. H en ik hadden haar er al een paar keer op aangesproken maar ze zei alleen maar heel arrogante en stomme dingen terug. Nu zijn de docent Dinsdag dat het naar volgende week Dinsdag verplaats zou worden, wij blij. Kregen we gister een mailtje dat het toch de gewone datum zou zijn. Nu waren we pas om 4 uur uit. Maar ik zou gewoon de PowerPoint gaan maken. Had iemand de computer opgeruimd en was ik mijn bestanden kwijt en kon ik dus ook nog eens de informatie opnieuw opzoeken. En ik moest om 10 voor half 8 op school zijn om te helpen met de open avond. Afijn ik had heel hard gewerkt, gegeten terwijl ik bezig was en ik had het af. Ik sjees naar school. Help daar tot 10 uur. Kom ik rond half 11 thuis aan, kletsnat, heeft mijn vader de computer uitgezet en mijn wordbestand met informatie vergeten op te slaan. Kon ik weer opnieuw beginnen. Uiteindelijk lag ik pas om 12 uur in mijn bedje. Ik stond vanmorgen om half 8 op(in plaats van 9 uur) om alles voor te bereiden enzo. Maar van M had ik nog steeds niks gehad en die had ik dus ook niet in de presentatie verwerkt. Bij Duits mochten H en ik naar de mediatheek om nog even wat voor te bereiden voor Frans. Komt M eraan van
    "Ja, ik heb je presentatie gezien, maar je hebt mij er niet in genoemd"
    Dus ik antwoord
    "Ik heb ook niks van jou gekregen"
    Zegt zij
    "Ja, dat heb ik vanmorgen nog gemaakt en gestuurd"
    Maar ik had om kwart voor 9 nog gekeken en toen had ik nog niks gehad.
    En ik was al niet vrolijk want ik had hoofdpijn en voelde me echt niet lekker.
    Gaan wij zo naar Frans en zeg ik eerlijk dat wij haar een paar keer hebben gewaarschuwd en zij zelf geen interesse erin heeft getoond zegt die vrouw
    "Ja , jullie kunnen het nu doen, maar dan hebben jullie alle drie een laag cijfer. Of jullie kunnen het Dinsdag doen"
    En toen was mijn lontje opgebrand
    Ik was en ben zo boos en tegelijkertijd zo verdrietig. Ik heb er zoveel tijd in gestoken en zij heeft s'morgens nog snel even wat informatie opgezocht en nog niet eens alles. Ik ben het lokaal uitgelopen en naar de wc gegaan. Daar heb ik wat traantjes laten vallen en toen heb ik me ziek gemeld bij het leerlingenloket omdat ik me nog steeds niet lekker voelde en nu zit ik dus thuis
    Edit: OMG ik belde H om te zeggen waarom ik weg was gegaan
    Gelooft ze niet dat ik me niet lekker voelde en vond ze dat ik smoesjes verzinde en hing ze gewoon op
    En dat noemt zich een goede vriendin
    ze stond er ook maar gewoon bij en ze kwam ook niet achter mij aan ofzo .



    Sorry voor dit lange zeikverhaal, maar ik moet het even kijwt

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 16:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Omg dat is best wel lullig :S blijkbaar je er echt heel veel tijd in gestoken.

    Dat is echt verschrikkelijk! Al dat werk voor niks! ;o


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Een normale leerkracht zou daar iets tegen doen. Het is niet normaal dat 2 personen, jij in het bijzonder, zo hard werken en dat een 3e die niets doet gewoon kan meegenieten.
    Is er geen vertrouwenspersoon op school, een mentor of een ombudsdienst waar je dit kan aankaarten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wow... Dat is echt verschrikkelijk. Ik zou precies hetzelfde als jij hebben gereageerd, hoor! En die lerares snapt er ook niets van en die M is echt ******
    Ik weet niet, maar ik denk dat ik de neiging had gehad om iedereen en alles te slaan en uit te schelden en om heel hard te huilen. Ghehe.
    Eén ding dat ik niet snap - wat ik heb geleerd toen dit mij ook een keer overkwam: waarom ben je niet naar je lerares gegaan toen M na een paar waarschuwingen van jullie nog niets had gestuurd?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Frustrated schreef:
    Wow... Dat is echt verschrikkelijk. Ik zou precies hetzelfde als jij hebben gereageerd, hoor! En die lerares snapt er ook niets van en die M is echt ******
    Ik weet niet, maar ik denk dat ik de neiging had gehad om iedereen en alles te slaan en uit te schelden en om heel hard te huilen. Ghehe.
    Eén ding dat ik niet snap - wat ik heb geleerd toen dit mij ook een keer overkwam: waarom ben je niet naar je lerares gegaan toen M na een paar waarschuwingen van jullie nog niets had gestuurd?


    Your make-up is terrible

    Frustrated schreef:
    Wow... Dat is echt verschrikkelijk. Ik zou precies hetzelfde als jij hebben gereageerd, hoor! En die lerares snapt er ook niets van en die M is echt ******
    Ik weet niet, maar ik denk dat ik de neiging had gehad om iedereen en alles te slaan en uit te schelden en om heel hard te huilen. Ghehe.
    Eén ding dat ik niet snap - wat ik heb geleerd toen dit mij ook een keer overkwam: waarom ben je niet naar je lerares gegaan toen M na een paar waarschuwingen van jullie nog niets had gestuurd?

    Gewoon niet aan gedacht, haar les is ook een keer uitgevallen en een keer was er iets aan de hand met de proefwerken dus ik heb er gewoon niet meer aan gedacht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wel jammer dat je zelf niet zo slim bent geweest om alles op te slaan voor je naar die open avond moest. Altijd een paar keer opslaan als je met iets bezig bent, dan kom je dat niet tegen (:
    Ik hoop dat het nog goed komt. Maar als je het volgende week dinsdag doet, heb je dan alsnog een lager cijfer?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Wel jammer dat je zelf niet zo slim bent geweest om alles op te slaan voor je naar die open avond moest. Altijd een paar keer opslaan als je met iets bezig bent, dan kom je dat niet tegen (:
    Ik hoop dat het nog goed komt. Maar als je het volgende week dinsdag doet, heb je dan alsnog een lager cijfer?

    Ik ben niet zo slim. En ik was echt al veel te laat
    Ik heb geen idee of ik dan een lager cijfer krijg maar eigenlijk heb ik nu geen zin om het nog te doen. Dat vind ik gewoon niet eerlijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo slim. En ik was echt al veel te laat
    Ik heb geen idee of ik dan een lager cijfer krijg maar eigenlijk heb ik nu geen zin om het nog te doen. Dat vind ik gewoon niet eerlijk.

    Nee, dat is inderdaad niet eerlijk. Kunnen jij en H er niet eens met de leerkracht alleen over praten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Nee, dat is inderdaad niet eerlijk. Kunnen jij en H er niet eens met de leerkracht alleen over praten?

    Geen idee. We gingen eerst alleen naar haar toe maar toen duwde M haar snuit er weer in. En ik ben gewoon zo boos op die docent. Want door haar moesten wij in eerste instantie met M terwijl ik duidelijk heb gezegd(niet waar M bij was) dat ik dat liever niet wou omdat ik wist dat dat niet goed kon komen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OMG ik belde H net om te zeggen waarom ik weg was gegaan
    Gelooft ze niet dat ik me niet lekker voelde en vond ze dat ik smoesjes verzinde en hing ze gewoon op
    En dat noemt zich een vriendin
    ze stond er ook maar gewoon bij en ze kwam ook niet achter mij aan ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    OMG ik belde H net om te zeggen waarom ik weg was gegaan
    Gelooft ze niet dat ik me niet lekker voelde en vond ze dat ik smoesjes verzinde en hing ze gewoon op
    En dat noemt zich een vriendin
    ze stond er ook maar gewoon bij en ze kwam ook niet achter mij aan ofzo

    Nja, als de leerkracht je niet geloofd, moet je het tegen je ouders zeggen. Als je ouders een leerkracht thuis opbellen, komt dat harder over dan wanneer jij het zegt. en als dat niet lukt moeten je ouders met de directie bellen en zeggen dat die leerkracht niet deugd als docent en dat ze jou benadeeld.
    Ik heb ven veel mensen al gehoord dat zoiets helpt. Zelf nog nooit gedaan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Don´t trust you´re ´friends´
    zei gaan niet met je oud worden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik begin nu toch wel te schamen
    Ik heb toch wel een beetje scene geschopt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one