• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniël
    Ze scoort snel als ze me een por in mijn buik geeft en ik duik als automatisch ineen. 'Helaas moet ik de bal nu aan jou geven, nu ik gescoord heb.' Ze gooit de bal naar mij en ik cirkel om haar heen.

    Jade
    Dansen is altijd al mijn leven geweest. Als ik klaar ben met oefenen, zet ik de muziek stop en loop ik naar mijn tas en spullen. Die pak ik en stop de ipod oortjes weer in mijn oren, waarna ik muziek opzet en door de gangen loop naar de gezamelijke leerlingen kamer. Als ik daar aan kom, zie ik een nieuw iemand zitten met zijn benen op tafel. Aso.. 'Yo,' Zeg ik tegen hem en doe mijn ogen dicht terwijl ik op de bank ga liggen met mijn benen over de rugleuning. De kleding die ik had uitgekozen, vormde mijn lichaam goed.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:59 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik kijk naar Catherine.
    "Heb je alles al gezien?" vraag ik geinteresseerd.
    "Anders wil ik je wel even rondleiden, en kunnen we daarna even gaan lunchen, of andersom. Wat jij wil."
    Ik kijk haar glimlachend aan. Waarschijnlijk vind ze me nu eng. Ach, I don't care.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Heb je alles al gezien?" hoor ik Mary vragen. Ik draai me terug om en schud mijn hoofd.
    "Anders wil ik je wel even rondleiden, en kunnen we daarna even gaan lunchen, of andersom. Wat jij wil."
    Met een dankbare glimlach kijk ik haar aan.
    "Als ik hier niet verloren wil lopen, dan lijkt me dat een goed idee," zeg ik met een knipoog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Dus, eerst eten of eerst rondleiding? Ik denk dat eten eerst misschien beter is, aangezien het eten anders weg is."
    Ik kijk haar afwachtend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Dus, eerst eten of eerst rondleiding? Ik denk dat eten eerst misschien beter is, aangezien het eten anders weg is."
    Ik grinnik even en vraag lachend,
    "Heb jij altijd zulke goede argumenten?" Dan haal ik mijn schouders op. "Ik volg je."
    Ik maak een elegant gebaar naar de deur.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Niet altijd, maar nu heb ik gewoon honger," zeg ik lachend terwijl ik omkijk en naar de deur loop. Ik loop de trappen af en wacht beneden op haar.
    "Je zegt het maar."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Niet altijd, maar nu heb ik gewoon honger," zegt ze lachend terwijl ze naar de deur loopt. Vrolijk loop ik achter haar aan de trap af.
    "Je zegt het maar," zegt ze nu.
    Net wanneer ze uitgesproken is begint mijn maag heel luid te rommelen. Ik barst in lachen uit.
    "Dát is mijn argument," zeg ik terwijl ik mijn hand op mijn buik leg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik.
    "Eten, it is."
    Ik lach nog even en toon haar de weg naar de eetzaal.
    "Dat is de tafel van Les Aigles, en dat die van Les Tigres, en daar kan je je eten halen," zeg ik wijzend naar de tafels en het buffet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Ik loop lachend met haar mee naar de eetzaal.
    "Dat is de tafel van Les Aigles, en dat die van Les Tigres, en daar kan je je eten halen," zegt ze terwijls ze de tafels respectievelijk aanwijst.
    "Dan wil ik daarheen," zeg ik lachend, wijzend naar het buffet. Ik stap er met stevige pas naartoe en kijk verlekkerd naar al het eten. Mijn enthousiasme is snel weer weg en ik laat het bord dat ik genomen heb weer zakken. Ik zucht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Verlekkerd ga ik naast haar staan, en wil wat opscheppen wanneer ik zie dat ze twijfelt.
    "Is er iets?" vraag ik vriendelijk bezorgd.
    Ze mag dan wel net nieuw zijn, ze ziet me er echt leuk uit. Misschien als we elkaar beter leren kennen, kunnen we wel vrienden worden ofzo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Is er iets?" vraagt Mary vriendelijk.
    Ik kijk haar aan en fluister,
    "Ik weet niet waar te beginnen, hoe kan ik hier ooit uit kiezen?"
    Opnieuw kijk ik naar het eten en probeer een selectie te maken. Het lijkt me nog steeds een onmogelijke taak.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik grinnik zachtjes.
    "Wel. Er zijn een paar dingetjes die ik kan aanraden."
    Ik neem een paar dingen op mijn bord.
    "Als jij iets anders neemt, mag je best wel proeven ofzo," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jason Quinten Happle
    'Jason? Alles goed? Je leek een beetje overstuur!' vraagt ze me. Ik kijk op van mijn iPod en open de deur met een spreuk. 'Het gaat wel hoor.' Zeg ik zeer rustig. Ik had al 3 jaar niet zichtbaar gehuild afgezien van de gave. Ik keek haar aan. Ze was zo mooi.. Ik moest haar uit mijn hoofd halen. Ze hield niet van me maar van Fáilte.

    [Iemand naar Madison of Fay?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cassie
    'Het gaat wel,' zegt Jason rustig. Voorzichtig loop ik de kamer in en ik ga op de rand van zijn bed zitten. 'Zeker weten? Is er is raars gebeurt ofso?' vraag ik bezorgd.

    [ik kan Liam naar een van de twee sturen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Catherine

    "Wel, er zijn een paar dingetjes die ik je kan aanraden," zegt ze terwijl ze alvast opschept. "Als jij iets anders neemt, mag je best wel proeven ofzo," glimlacht ze.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar grijnzend aan.
    "En ik dacht dat Tigres niet aardig mochten zijn."
    Ik lach even en neem dan ook wat eten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.