• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik giechel zachtjes, en druk mijn lippen op de zijne.
    Mijn handen glijden over de rand van zijn broek, onbewust.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik stok even waarmee ik bezig ben als ze mijn broek binnenkomt maar laat het dan toe. Ik ga verder en geef haar kleine kusjes in haar nek.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik open mijn ogen en kijk hem vragend aan.
    "Heb je dit liever niet?" vraag ik zacht.
    Wanneer hij zijn lippen in mijn hals drukt, laat ik mijn hoofd iets achterover hangen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik schuif haar handen uit mijn broek aangezien ik anders niet zou kunnen praten zonder te stotteren. Ik denk even na. 'Ik... Ik vertrouw je Mary. Als jij er aan wilt beginnen, wil ik dat ook.' zeg ik zachtjes terwijl ik naar haar handen loer.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:24 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik leg zacht mijn vinger op zijn lippen.
    "Ik heb je gezegd dat ik je nergens toe zal dwingen, en die belofte houd ik.
    Als jij niet wil, dan wacht ik."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik zucht en knik. 'Ik... Ik, ik. Oké. Ik denk dat ik er er wel klaar voor ben.' zeg ik kinderlijk en bijt op een van mijn nagels.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik glimlach zachtjes en druk mijn lippen op de zijne.
    "Dat moment komt wel, ik beloof het je," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    'Ja...' zeg ik en sta op. Ik veeg de kreukels uit mijn kleren en haal mijn hand door mijn haar. 'Ik, ik zal wel weer gaan. Danne euh... Kan je alvast wat huiswerk maken.' Ik probeer de deur te openen maar herinner me dan dat die op slot zit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik loop hem achterna en neem zijn hand vast.
    "He, wat is er? Heb ik iets verkeerds gezegd?"
    Wat zou ik huiswerk gaan maken? We hebben nog geen les gehad.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    'Wat? Nee? Helemaal niet. Ik... had alleen honger en de lunch begint zo.' Ik druk nog een keer flink aan de hendel, maar het geeft niet mee.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    "Wacht even," fluister ik.
    Ik concentreer me en kijk of er iemand in de leerlingenkamer is. Wanneer ik voel dat er niemand is, open ik de deur en druk nog snel mijn lippen op de zijne.
    "Ik zie je straks wel," fluister ik zacht terwijl ik een mepje op zijn kont geef.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik bloos en loop snel haar kamer uit. Ik zucht en kijk om me heen, niemand te zien. Snel loop ik de gang uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Youssef Rachid Prángé.
    Nadat Cassie was weggelopen was ik weer alleen, ik verveelde me weer en slenterde naar de leerlingenkamer. Daar liet ik me in een stoel neer vallen en legde mijn benen op tafel.

    [Is er iemand in de leerlingenkamer van Les Tigres?]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 17:49 ]

    [Ja, nu is Mary er, maar ik was van plan haar naar Catherine te laten gaan (:]


    Mary

    Ik kijk even rond in de leerlingenkamer en zie een nieuwe jongen zitten. Ik heb het even gehad met jongens, en kijk rond. Ik ben er zeker van dat die persoon van daarstraks een meisje was.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Okeeii, laat haar maar naar Catherine gaan. (;]