• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 28: We gaan het proberen.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:25 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [alvast abo omdat ik niet weet of ik zo moet stoppen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [boem]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    {Die zit. xD] [Lieverds, ik ga zo slapen, ;) Ik zeg wel wanneer ik ga. :)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Oh my, ik heb iets nodig voor een werkstuk doet wikipedia het niet grom!]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Ik wou dat het zo gemakkelijk is als jij het nu laat klinken," zegt ze waarop ze de laatste tranen wegveegt.
    "Dat is het niet," geef ik eerlijk toe. "Maar ik maak het mezelf ook altijd moeilijker dan nodig is. Ik snap je wel, maar aan jou heb ik opgebiecht, aan Michael heb ik verteld wat er met me gebeurd is. Voor mij scheelt dat een heel stuk. Ik kan je niet dwingen met al je problemen naar mij te komen. Maar ik ben er wel voor je als je dat zou willen. Niet meer s-s-snijden alsjeblieft. Het hoeft maar één keer fout te gaan en dan ben-"
    Ik kan mijn zin niet afmaken, dat wil ik niet.

    Irial

    "Awh," zegt Kyle voor hij een kusje op mijn hoofd drukt. "jij bent echt een schatje."
    Ik knik glimlachend. Dan wordt hij weer stil en om de een of andere reden kan ik het niet hebben. Ik ga op zijn schoot zitten en begin hem als een gek te kietelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "ah, nee I-Irail st-stop!" Schater ik het uit. "N-Nee!" Ik heb al tranen in mijn ogen, ik kan echt niet tegen kietelen. Ik probeer hem terug te kietelen maar het lukt me niet, ik geef me vol over en gil het uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik slik even en sla mijn armen weer om haar heen.
    "Je hebt gelijk, Charlie..." fluister ik.
    "Ik zal mijn best doen."
    Ik forceer een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [truste, dan ga ik ook maar. :) Morgen 6:30 eruit. :S trste.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (ben 11;25 uitn:D)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Ik loop naar de tuin toe. Ik ben nu niet het juiste persoon om hier binnen te zijn. Ik zit nog maar net of er wordt aan de schutting gerammeld. Er komt een bruin harig meisje tevoorschijn. Donna.

    Donna
    ik gooi mijn fiets bij Michael in het grasperk.
    "Hi!" zeg ik blij en ik geef hem een kus op zijn wang.
    "Kijk een wat ik voor je heb."
    Ik houd twee zakjes omhoog. Eentje met een paar pilletjes en eentje met wat witte poeder. XTC en cocaïne.Michael kijkt me met open monde aan.
    "Jou vriendjes zaten toch in de bak voor dealing?" vraagt bij met grote ogen.
    "Niet voor dealing, voor mishandeling. Maar deze komen van Pablo. Geinporteerd uit Mexico." lach ik.
    Michael neemt de twee zakjes over en geeft me een kus op mijn wang.
    "Je bent geweldig." zegt hij.
    "Weet ik toch." lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [eeeehm samenvatting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lilly
    Ik grinik om de twee jongens die helemaal kietelen enzo. Het was een leuk stel. Toen beogn ik in gedachte Heidi en ik te vergelijken. Zouden we een leuk stel zijn? van dezelfde dingen huden? Wist ze al dat ik bi was?? Ik verzonk in gedachte en liette niet op de jongens en /of de film


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik open mijn ogen langzaam en kijk op de klok. 3 uur. Zou Lilly nog op school zijn? Zal wel. Ik pak mijn mobiel en sms haar.
    'Hey Lil, ik voel me ietsje beter, maar toch nog misselijk. Hoe gaat het nu?' Ik verzend hem en wacht op een berichtje terug.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Ik loop met de twee zakjes in mijn hand naar een bloempot achterin de tuin. Ik haal de grote varens uit de pot en tover een klein zakjes te voorschijn. Joints.
    Ik gooi het zakje met joints naar Donna.
    "Neem eest deze." zeg ik tegen haar.
    Donna luistert maar al te graag en steekt een joint aan. Langzaam inhaleert ze.
    "Zit daar nog meer in?" vraagt ze het een grote glimlach.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Te gevaarlijk met mijn ouders." zeg ik lachend en ik stop de zakjes met XTC en Cocaïne in de pot. Daarop zet ik de varens.
    "Die vindt niemand." zeg ik met een lach en Donna gooit me een joint.
    Ook ik steek hem aan.
    Lekker.
    Ik laat me in een van de zachte tuinstoelen zakken en geniet van de drug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."