• Haaaaii,

Had geen idee waar dit moest, dus dan maar hier :').

Ik heb een nieuwe laptop en die heeft dus Windows 7 Starter of zoiets. Eén probleem: Je moet iets downloaden om een achtergrond te kunnen instellen ( een bureaublad achtergrond). Weet iemand hier misschien iets van?

ALvast bedankt (: !

Edit:

Zo heb ik het dus gedaan voor diegene die hetzelfde probleem hebben:
    Ik zocht ''Windows 7 starter background changer'' op Google, en klikte toen op de eerste link (volgens mij mag je geen link plaatsen), het heet ''Starter Background Changer - Download'' en dan klik je op downloaden.

Maar je moet dus even de tekst eronder lezen, want daar staat allemaal info en daar staat dat een deel van de installatie alleen in het Frans is. Maar zo moeilijk is het niet, want ik heb het ook kunnen doen :').

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 14:02 ]

The odds are néver in our favor.

HUH? Moet je dt dowloaden? Pff, ik zoek er zelf eerlijk gezegd ook hulp mee, en dat noemen ze 'starter' xd

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Sorry, weet ik niets van. Bij mijn weten zou dat ook niet met programma moeten lukken.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:07 ]

Ex astris, sciencia

Bedankt voor jullie hulp allemaal, maar 'k heb hem al gevonden :Y) (: !

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 14:02 ]

The odds are néver in our favor.

Wat was dat programma? :o
    Ik heb ook starter op mijn school laptop.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Hiermee zou het moeten lukken, heb ik ook gedaan :'D Klik

Edit; had niet gezien dat je hem al gevonden had xD

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 20:49 ]

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Je kan beter een GNU/linux distro installeren of een ISOtje van Win7 Basic zoeken, Windows Starter is pure troep.

moet je iets installeren om een achtergrond te doen? vandaar! Het lukte bij mij ook al niet D; ik heb dat ding al meer dan een jaar, en ik heb nog steeds de stomme windows achtergrond. even abo nemen :')

Destroy what destroys you.