• Ik heb een probleem; Ik hou van April Evil en Kiss Therapy stuff, maar iedereen zegt dat ik er stom uitzie! Wat moet ik doen?


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Draag wat JIJ wilt en negeer wat anderen ervan zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon aandoen.
    Ik vind die kleren geweldig, mits goed gematcht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lol, like you care about them.


    SLOAN.

    Fuck the rest. With a big, wooden stick that leaves splinters in their *rse.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gewoon aantrekken. Als je bij alles wat je doet gaat nadenken wat een ander er van vindt, dan heb je geen leven meer.
    Als jij je prettig voelt in die kleding, hebben die anderen daar niets mee te maken. Het is laag van diegenen als ze mensen op kleding pakken.


    Music is the new sex

    Ghehe dat droeg ik eerst ook. (: Gewoon lekker dragen als jij dat leuk vind.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind die kleding echt enorm leuk, gewoon dragen en die mensen negeren, zolang je het zelf mooi vindt zie je er alles behalve stom uit :3


    “Love is a contradiction.”

    die kleding is leuk!
    laat gewoon, ze willen jouw naar beneden halen, dus gewoon negeren en dragen wat jij leuk vindt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wat ik daarmee bedoelde te zeggen is, dat mensen je niet zo moeten pushen. Uiteindelijk zijn er dan nog maar zó weinig unieke mensen...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind het ook wel leuk hoor (: alleen die kleren zijn absoluut ongeschikt voor mijn lichaam omdat ze veel te krap zijn :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ILOVENIKKI schreef:
    Draag wat JIJ wilt en negeer wat anderen ervan zeggen.


    Ex astris, sciencia

    ILOVENIKKI schreef:
    Draag wat JIJ wilt en negeer wat anderen ervan zeggen.


    comfort in c h a o s

    Gewoon doen waar jij je goed in voelt ! Jij bent jij en niemand is beter dan een persoon die zichzelf is (:


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Daar moet je je dus écht geen druk over maken!
    Als jij het leuk vind moet jij het ook gewoon dragen. Wat zal jou het een fuck boeien wat de rest ervan vind. Het is jou kleding en jou lichaam, als ze daar problemen mee hebben, kijken ze maar de andere kant op. Lekker puh :3


    Inspiration can hit you any time

    Dumbledore schreef:
    Ghehe dat droeg ik eerst ook. (: Gewoon lekker dragen als jij dat leuk vind.


    Let it come and let it be