• Dan ga je lekker in Zandvoort aan zee naar het strand. Ja dat hebben Nikki en ik gedaan vorige weekend. Ook al was het redelijk koud en waaide het best hard. We hebben lekker over de branding gelopen, op schuimvlokken gestampt, genoten van de wind in onze haren, meeuwen opgejaagd, naar de golven gekeken en schelpen gezocht. Het was echt heel erg leuk ^^

    Hier nog een twee foto's van ons en de golven ^^



    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lieff (: Ik ben alleen niet jaloers


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op vrijdag ben ik werken. Miep.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Flemish schreef:
    (...)
    Nouja, meesten van ons hebben geen liefje :Y)

    Where is the problem? Dan ga je met een vriend of vriendin.
    Is toch ook leuk?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scandal schreef:
    Klinkt als een leuke vrijdag. :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lijkt me leuk!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben nog nooit in Zandvoort geweest, maar ik wil er wel graag een keertje heen. Jullie zijn schattig samen. JIJ BENT GROOT... woooow... Of Nikki is heel klein. Dat kan ook.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    haha, echt leuk voor jullie
    jullie zijn zooow schattig samen, ookal moet ik jou gezwijmel dagelijks aanhoren, maar dat heb ik er voorover

    volgende x ga ik mee(A)


    You're amazing the way you are, never give up!

    Maar wat ik doe op een vrijdagmiddag? Levenloos MSN'en, Quizlet doorspitten - en dus niet aan mijn story schrijven zoals ik wel zou moeten doen -.-" -, Skypen, cammen, blablabla... Futurama voor de triljardmiljardmiljoenbiljoenste keer kijken omdat Fry en Bender nog steeds mijn helden zijn, muziek luisteren, tekenen en bellen. Daarna? Energydrink gaan halen en mogelijk naar vrienden toe :'3

    Ik ben een levenloze puber.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    Ik ben nog nooit in Zandvoort geweest, maar ik wil er wel graag een keertje heen. Jullie zijn schattig samen. JIJ BENT GROOT... woooow... Of Nikki is heel klein. Dat kan ook.

    Nikki is 1.67 en ik 1.90 dus ja daar zit nogal een verschil in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Nikki is 1.67 en ik 1.90 dus ja daar zit nogal een verschil in.


    Ooh... Ja, haha. Ik ben zelf maar 1.65 en degene die ik momenteel best leuk vind is maar 1.69... Maar ik vind hem echt heel leuk. Lengte maakt niet uit in relaties ;) . Ik zou Angleface (das toch je broertje? :W) alleen niet meenemen als jullie op de romantische tour gaan xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mij is het toch iets te koud c:


    Olive

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Ooh... Ja, haha. Ik ben zelf maar 1.65 en degene die ik momenteel best leuk vind is maar 1.69... Maar ik vind hem echt heel leuk. Lengte maakt niet uit in relaties ;) . Ik zou Angleface (das toch je broertje? :W) alleen niet meenemen als jullie op de romantische tour gaan xD

    Tuurlijk maakt lengte niks uit. En dat doe ik ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Nikki is 1.67 en ik 1.90 dus ja daar zit nogal een verschil in.


    The fck O_O jij blijft uit mijn buurt o-O.
    ik ben 7 á 8 cm kleiner dan Nikki xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Neuh ik hou niet zo van het strand. Mijn vriend en ik vermaken ons wel :3


    -

    Scandal schreef:
    Klinkt als een leuke vrijdag. :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"