• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    -
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden ~ Afwezig tot 20 januari
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    -
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:01 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Ik hou echt zoveel van je." fluistert Fáilte. Ik twijfel even, 'ik ook van jou,' zeg ik dan maar terug. Ik verplaats mijn lippen weer van zijn nek naar zijn mond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary

    "Ik geloof in je, ons," zegt hij zacht en omhelst me.
    Mijn hart maakt een sprongetje.
    "Ik geloof wel dat je je best doet, en meer dan dat kun je toch ook niet doen?"
    Voorzichtig werk ik me los uit zijn omhelzing en kijk hem met betraande ogen aan.
    "M- meen je dat? D-dat je in ons g-gelooft?" Ik probeer mijn stem niet al te hoopvol te laten klinken, wat mislukt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    Ik knik bevestigend. 'Natuurlijk geloof ik in... jou.' zeg ik en glimlach. Ik glimlach en streel haar hand zachtjes. 'Oké? I-ik, ik vergeet het wel, ja?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik knik zachtjes en glimlach.
    "En ik zal het nooit meer doen." Erewoord.
    Ik leg mijn armen om zijn hals en knuffel hem liefdevol. Mijn buik is helemaal aan het flippen, en mijn hart gaat als een wilde tekeer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    "Ik ook van jou," mijn hart blijft even stilstaan als ik haar die 4 woorden hoor zeggen. Meent ze het? Vraag ik mezelf af. Maar wanneer haar lippen de mijne weer raken, ga ik er meteen weer op in. Mijn hart lijkt nu uit mijn borstkast te springen.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Fáilte gaat er meteen op in. Ik begin hem heviger te zoenen dan eerst en ga weer met mijn hand door zijn haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik glimlach en knuffel haar terug. 'Dat hoop ik maar...' zeg ik. Ik trek haar op mijn schoot en grijns. Ik pak haar hand en leg ze in elkaar verstrengeld op haar schoot, met mijn ander hand kam ik door haar haar.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik glimlach en leg mijn hoofd in zijn hals.
    "Kan je geloven hoe moe ik ben?" zeg ik zacht terwijl ik naar onze handen kijk.
    "En het is amper ochtend."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    'We hebben vandaag geen les... Je kunt nu nog even je bed induiken...' zeg ik terwijl ik nog steeds met haar haar speel. Het is licht blond en door de lichtval door het raam bijna goud. 'Je hebt mooi haar.' mompel ik zachtjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik schud licht mijn hoofd.
    "Liever moe en bij jou zijn, dan omgekeerd," fluister ik.
    "Je hebt mooi haar," mompelt hij.
    Ik giechel zacht.
    "Dank je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte
    ze begint me steviger te zoenen terwijl haar hand weer door mijn haar gaat.
    Voorzichtig ga ik met mijn hand onder haar shirt, bang dat ik misschien te ver ga.

    [zit op mobiel, dus reageer trager. ;p]


    Take me to wonderland

    Thimo Parker.
    'Zeker?' zeg ik terwijl ik haar haar om mij vinger wind. Ik bloos wanneer ze me bedankt. Ik zucht zachtjes, ik weet zeker dat als zij nog wat zou slapen ik er zo naast zou kunnen liggen. Ik was de laatste tijd sowieso al vaak moe.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik knik.
    "En anders heb jij er ook niet erg veel aan, he."
    Ik probeer me te concentreren, en er verschijnt een vage matras, en wat dekens en kussens, maar ze verdwijnen alweer.
    "Damn, ik ben te moe," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thimo Parker.
    'Het maakt echt niet uit. Kom maar, dan breng ik je wel even.' zeg ik. Ik weet dat we de kans lopen betrapt te worden, maar dat boeit me nu even niet, ik wil bij Mary zijn en het liefst de hele dag. Ik til haar weer van mijn schoot en sta op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Cassie
    Ik voel dat Fáilte voorzichtig met zijn hand onder me shirt gaat maar ik sta het toe. Ik vertrouw hem. Ik ril even als ik zijn warme hand op mijn blote rug voel.

    [haha geeft niet :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered