• Niet meteen een vraag over Quizlet zelf, maar over het woord One shots. Wat houd dat in of wat is er de juiste betekenis voor?
    Alvast bedankt ^^

    xx, Pluhsie

    Een verhaal van maar één hoofdstukje, zonder vervolg :3


    Olive

    Authors schreef:
    Een verhaal van maar één hoofdstukje, zonder vervolg :3

    Is t dan zoiets als een Stand Alone? -Nee, ik weet ook niet wat One shots inhouden :')-


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)
    Is t dan zoiets als een Stand Alone? -Nee, ik weet ook niet wat One shots inhouden :')-


    Ja, eigenlijk wel (: Ik heb gehoord dat een stand alone meer persoonlijk kan zijn en een one shot meer een verhaal, maar daar ben ik niet zeker van c:


    Olive

    Authors schreef:
    Een verhaal van maar één hoofdstukje, zonder vervolg :3


    Ex astris, sciencia

    Authors schreef:
    (...)

    Ja, eigenlijk wel (: Ik heb gehoord dat een stand alone meer persoonlijk kan zijn en een one shot meer een verhaal, maar daar ben ik niet zeker van c:


    Ahh okeej :3 Shenk joe! (:


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)

    Ahh okeej :3 Shenk joe! (:


    Graag gedaan ;D


    Olive

    Dus een stand alone is eerder iets gebasseerd op je eigen gedachten/gevoelens en een one shot een stukje van een verhaal? ^^
    Thnx! Dit hielp me echt ;D

    Volgens mij zijn een one shot en een standalone hetzelfde, maar goed, can be mistaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Plushie schreef:
    Dus een stand alone is eerder iets gebasseerd op je eigen gedachten/gevoelens en een one shot een stukje van een verhaal? ^^
    Thnx! Dit hielp me echt ;D


    Dat heb ik gehoord, maar ik ben er niet helemaal zeker van. Een stand alone en een one shot zijn beiden gewoon een verhaal bestaand uit één hoofdstuk :3


    Olive

    Owkey ^^
    Nogmaals bedankt voor de hulp ;)
    Ik denk dat hier wel een slotje op kan ^^ (Of er moeten er nog vragen hebben.)

    xx, Plushie

    > slotje op vraag eigenaar ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay