• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik zie hoe Char de ambulance wordt gereden. 'Ik kom zo op mijn fiets' zeg ik zacht. Ik pak even CHar's hand vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Uiteindelijk lukt het ze toch me de ziekenwagen in te krijgen.
    Vernietigend kijk ik de verpleger aan en sla zijn hand weg.
    "Het is voor je eigen bestwil, Charlie."
    Je weet niet wat je aanricht.
    Ik vraag me af hoe lang het zal duren voor één of andere bemoeizieke verpleegster in het ziekenhuis de blauwe plekken opmerkt en meteen degene die mijn thuissituatie opvolgt inlicht.
    Dit is het dan Charlie, je gaat naar het tehuis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    lilly
    Ze leek niet met haar gedachte erbij te zijn. 'Char ik fiets op mijn fiets zo snel mogelijk oké ik kom naar je toe' zetg ik en aai haar even over haar haar. Ik glimlach even naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Van ons plekje op het gras volgen we het drama van Charlotte. Ook Pablo komt een kijkje nemen.
    "Wat een drama." zegt hij en hij onderdrukt zijn grijns.
    Ik knik.
    "Moet ik erheen?" vraagt Michael.
    "Niet nu!" reageer ik fel.
    "Wil je ruzie met Mary dan moet je nu gaan."
    Michael knikt en kijkt naar zijn hand.
    "We moeten dit toch laten hechten. Wil jij rijden?" vraagt hij aan mij en hij gooit zijn sleutels.
    Handig vang ik ze en lopen we met zijn drieën naar zijn auto. Snel start ik hem en rijden we weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lIlly
    Ik zwaai nog even en loop daarna weg. Zou heidi er nog zijn misschien wilt ide ook mee. Ik besloot haar even te zoeken. Ik hoorde muziek en zag haar in een hoekje. Gelijk voeld eik me bezorgd. 'Heidi wat is er?' ik liep snel naar haar toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik zie de blik in haar ogen en weet bijna meteen wat ze bedoelt.
    "Ik verzin wel iets," fluister ik zacht.
    Ik glimlach en wrijf zacht over haar hand.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heidi
    'Heidi wat is er?' klonk er. Ik schrok op en veegde snel mijn tranen weg. Gelijk zag ik op mijn hand een grote veeg mascara. Ik zette mijn bril recht en stond op. 'Ik kan gewoon nooit iets goed doen. Probeer ik eens te helpen, wordt er weer naar me geschreeuwd. Het is altijd hetzelfde liedje, godverdomme!' mijn stem sloeg over.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik keek beschaamd naar Heidi. 'Sorry ik ik' zeg ik en kijk naar de grond.
    Was ze nou boos op me?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Ik verzin wel iets," fluistert Mary zacht terwijl ze over mijn hand wrijft.
    Geluidsloos zit ik te huilen en geef me aan de zorgen van de verpleger over. Af en toe kan ik een kreetje van pijn niet onderdrukken. Ik zie niet in hoe Mary me hieruit kan helpen, hoe iemand me hier überhaupt uit kan helpen tenzij ze bereid zijn me in hun kelder te laten schuilen alsof ik Anne Frank ben.
    "H-heb ik jou mam genoemd?" vraag ik zacht wanneer ik me haar gezicht herinner.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Heidi
    'Sorry' zei ik zacht. Mijn stem klonk schor.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    'Ga je mee naar het ziekenhuis. Fiets je met me mee' ik kijk haar aan. IK pak een tissaeu uit mijn tas die hier nog stond van vanochtend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik knik zacht.
    "Ja, dat heb je gedaan." Ik druk zacht mijn lippen op de rug van haar hand en denk na hoe ik in godsnaam die blauwe plekken kan uitleggen.
    Er schiet me niets beters tebinnen, dan Charlie die van de trap valt, tegen de deur loopt, of weet ik veel wat.
    "Wat gebeurt er als ze erachter komen?" vraag ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heidi
    'Ik wil wel mee' zei ik zacht. Ik veegde nog een keer langs mijn oog. De rest van de make-up was er nu ook wel af, dacht ik zo.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik steek een hand uit om haar overiend te helpen. 'heb je een fiets>?' ik kijk haar vragend aan. Mijn hoofd bonkte nog maar ligt dus eventueel kon ze achterop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik pakte de hand aan en trok mezelf overeind. 'Ja, m'n fiets staat naast het fietsenhok'


    26 - 02 - '16