• © Copyright Dracy

Topic 26: CLick

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik kijk even naar Donna en Pablo die weg lopen. 'Michael gaat het wel' vraag ik zacht. Ik sta op en ga naast hem zitten. Ik werp even een verontschuldigend glimlachje naar Heidi

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:29 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik kijk naar de jongen die even naar Lilly kijkt. Hij kust Donna op haar wang. Is hij Donna's vriendje? Ik zet mijn bril even recht en kijk naar mijn mobiel. Ik had een berichtje. 'Echt waar?! Wat is er gebeurt dan?! Met mij gaat het al wel wat beter. xxx' Ik glimlach en stop mijn mobiel in mijn broekzak.

[Ik moet eten ;x]

26 - 02 - '16

[oki eetse]

Michael
    Ik luister half naar Lilly.
    "Nee," zeg ik zachtjes.
    "Ik- ik-" probeer ik te zeggen.
    "Ze vindt me niet meer leuk. Ze heeft dat nooit gevonden. Ze zegt van wel maar ik voel dat niet, van haar kant."
    Er loopt er traan over mijn wang. Ik neem niet de moeite om hem weg te vegen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lilly
    Ik luister naar hem. 'Heb je er al over gepraat met haar' vraag ik uiteindelijk maar. Ik kijk hem even aan. Het ging wel lekker hiero. Ik dacht na. Het eerste gedeelte klopt vergeleken met Heidi. Ze vint me neit leuk en dat zal ze nooit vinden. En dat van wel zeggen tsja.

Michael
    "Ik heb het aan haar toegegeven. Ze zei dat ze het niet wist maar wel verliefd op mij wilde worden. Vervolgens zag ik haar met-" Ik stop even.
    "Met iemand, waarvan ik het niet verwachtte, zoenen. Ze had daarvoor wel om een soort break gevraagd maar het kwam wel hard aan. En nu, nu weet ik het niet meer."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lilly
    Ik snap het dat doet pijn. Iemand verliezen en vervolgens met iemand anders te zien' Ik ken het maar al te goed dacht ik na. Ik keek even naar Heidi.

(Lekker gezellie allemaal in het ziekenhuis xD)

Levi

Ik word wakker in een witte kamer, en had na enige seconden door wat er aan de hand was en pleur uit het ziekenhuis bed om weg te komen. Gelijk komt er een zuster door de deur en verdooft me snel.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

[ heeeye lin is het goed als Amy NU komt?]

[gheeheh en wij weten niks van levi anders sms't amy lilly ofzo]

(wacht even even part 2 Lool en daarna mag je

[ yeah shoot wel up heaaa xD]

Levi

Ik word weer wakker in het ziekenhuis bed en wil er gelijk weer uitrollen. alleen is dit nu niet mogelijk. Ik zit vast in een soort Dwangbuis en met een of ander masker op mijn mond zodat ik niet kan schreeuwen. 'Sorry hoor maar je bleef maar schreeuwen' zegt een doctor die wat dingetjes opschrijft in een map. Ik probeer te gillen maar er komt alleen maar een HHHHHHHHHHHHMMMM geluid uit. De doctor loopt uit de kamer en ik ben alleen.

(lin levi an maya in dezelfde kamer)

« The "earth" without "art" is just "eh." »

[ brb 5 minuts NIKS doen]