• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    lIlly
    Ik schud mijn hoofd. Ik zie haar achter me kijken. Ze krijgt tranen. "gaat het met jou wel char?' ik kijk haar aan. ik leg even een hand op haar scouder

    [eten in een kwatrier trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Gaat het met jou wel, Char?"
    Lilly kijkt me aan en legt een hand op mijn schouder. Ik slik.
    "Ja," zeg ik zacht opdat mijn stem niet zou gaan beven. "Lastige dag, het zit me even tot hier," ga ik verder terwijl ik mijn hand boven mijn hoofd hou. Ik wil mijn hoofd tegen de muur laten rusten maar door de vermoeidheid let ik niet op. Ik kom met mijn hechtingen tegen de bakstenen aan. Nu zie ik niks meer door de tranen. Om mijn kreet, tevergeefs, te smoren bijt ik op mijn vuist terwijl ik mijn andere hand op mijn hoofd leg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik ga op mijn buik liggen en pak een van zijn handen. Ik kijk er met afschuw naar. Zijn vel zit los en zijn vlees is rood door het bloed.
    "Je moet dit niet vaker doen." zeg ik zachtjes terwijl ik ook niet andere hand pak.
    "Je ziet de littekens van de vorige keer nog."
    Hij knikt afwezig.
    "Heb je dit gedaan voor Charlotte." vraag ik zachtjes.
    Bij Charlotte's naam verstart hij maar toch knikt hij. Ik draai met de ring om zijn vinger. Er staan Arabische tekens op. Hij heeft het ooit van mij gekregen. De ring heeft hij elke dag om. Het is een teken, een herinnering van ons. Ik draai de ring weer goed en ga weer op mijn rug liggen. Zachtjes leg ik Michaels handen naast hem.
    "Doe het niet meer, voor mij." zeg ik zachtjes terwijl ik mijn ogen sluit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Uit verveling besluit ik terug naar school te gaan, en ik zie Charlie zitten. Huilt ze weer? Is dat bloed? Ik loop snel naar haar toe.
    "Charlie? Gaat het? Wat is er gebeurd?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Plots komt Mary naar me toegelopen.
    "Charlie? Gaat het? Wat is er gebeurd?"
    Ik blijf op mijn vuist bijten en haal mijn hand van mijn haar. Ik buig mijn hoofd naar Mary toe zodat ze de hechtingen kan controleren. De tranen stromen oncontroleerbaar over mijn wangen. Ik doe mijn best het niet uit te schreeuwen van de pijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik kijk verbaasd naar Char. 'Char?' ik kijk haar aan. Mary komt eraan en kijkt bezorgd.
    Ik zucht even

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:27 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Als Donna weer op haar rug gaat liggen is het mijn beurt om iets te vragen.
    "Hoe is het met-" ik twijfel heel eventjes.
    "je baby's?"
    Donna verroert zich niet.
    "Ze zijn weg, al een tijdje." Ze kijkt me aan met een vertrokken gezicht.
    Ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen.
    Ze haalt haar schouders op.
    "Het is niets." zegt ze zachtjes maar de tranen lopen over haar gezicht.
    "Hi," zeg ik zachtjes.
    "Kom hier"
    En ik geef haar een knuffel. Mijn bloed zit nu ook op haar kleding maar ze trekt zich er niet van aan. Haar tranen lopen over haar wangen en mijn schouder. Met lange halen haalt de adem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik kijk naar de wonde.
    "Die is weer open," mompel ik.
    Ik geef mijn gsm snel aan Lilly.
    "Bel de hulpdiensten."
    Ik neem een propere zakdoek uit mijn tas om het bloeden wat tegen te houden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga even het verhaal binnen vallen denk ik. Waar zijn we gebleven?

    Quincy
    Ik voelde me misselijk. 'Ik denk dat ik maar naar huis ga' zei ik tegen Heidi. Ik voelde me echt niet goed. Op mijn scooter vertrok ik naar huis, om daar in bed te gaan liggen.

    Heidi
    Ik zag hoe Quincy weg reed en zwaaide hem na. Ik wilde naar binnen lopen, maar zag ineens een huilende Charlotte en een bezorgde Lilly aan. 'Oh my god..' mompelde ik. Ik liep op Charlotte af. 'Gaat het wel?'

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 17:37 ]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Verdwaasd doe ik wat Mary zegt. 'Ik weet niet wat er is eigenlijk' geef ik toe en kijk even vragend naar Mary. Wat was er met Char was er iets ergs. Mijn hoofd begon weer te bonken en mijn zicht werd wazig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Wanneer Mary het bloeden wil stelpen hou ik het niet meer. Ik schreeuw het uit van de pijn. Vijf meter verder vliegt er een groep vogels geschrokken op. Ik grijp Lilly's arm in paniek vast en knijp zonder nadenken zo hard ik kan. Met moeite haal ik adem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ze zitten niet in het Glee lokaal, maar buiten ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Losgekomen hechtingen," zeg ik tegen Lilly.
    "Sorry, Charlie," zeg ik zacht, en dep voorzichtig wat bloed weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk bang naar Char die het uitgilt. Ineens voel ik een snerpende pijn en ik gil ook. Dan zie ik haar hand. 'char char rustig' zeg ik in paniek. Mijn hoofd bonzde steeds harder en mijn zicht begon zacht te draaine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik ga naast Charlotte zitten en steek mijn hand uit. 'Knijp maar. Knijp maar zo hard als je kunt' zeg ik.


    26 - 02 - '16