• © Copyright Dracy

Topic 26: CLick

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Amy

''W-wat heeft het voor zin'' zeg ik super depri met grote panda ogen, want mijn mascara is vreselijk uitgelopen.

LIlly
    'MIsschien kun je het verwerken door te praten' zeg ik zacht en ik pak haar hand.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Levi

Ik had nu wel lekker de tijd om uit te rusten en na te denken. Ik had André wel behoorlijk boos gemaakt.. Hij vermoord me vast... ooit lol, En ik had Maya getrapt, dat was niet de bedoeling maar dat was een reflex. En nog erger ik had een probleem als ik niet niet uit kwam! Mijn dronken vader zou dit vast te horen krijgen en dan zijn o zo lieve Zoon Kuchslaafjekuch mee naar huis nemen ik kreeg de rillingen bij die gedachte.

"Find peace in who and what you are." — Saphira

[gheheh nog een dronken pa. ow ik moet btw gaan ik blijf ng heeeeele ff](cat) mieauw ik ben een poes(cat)(cat)

Amy

''Ach ja dat komt dan nog wel''. Zeg ik, en ik loop langzaam naar mijn oma's bed toe, waar nog een paar bekende mensen staan. Ik kijk naar haar. Wat is ze mooi, denk ik bij mezelf. Ze hebben haar handen over elkaar gevouwen, en hebben haar haar in een mooie nette knot gedaan. Er rolt een grote met emotie gevulde traan over mijn wang. En die beland net tussen de hand van mij en mijn oma in. Want ik heb mijn hand op haar handen neer gelegd.

(dracy hurry plz ik heb com tijd)

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Lilly
    Ik laat AMy even gaan. Ze moest zelf weten hoe ze dit woudoen. Ik keek even naar haar. Tsja dit was zwaar en onvermijdelijk. Ik liep even naar andere familieleden. Ik condoleerde hun netjes.

[Hurry wat? Zje zei nieteens iets... xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Levi

ikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadoodikgadood
    Hoorde ik nou een bel? of een hele boel bellen? dat kan toch niet? of werd ik langzaam gek? nee dat kan niet! het moest een truc zijn om te kijken hoe ik reageerde, ik lag nog steeds even stil.
    Ik vond het maar gek maar een ding wist ik zeker Ik Ben Niet Gek!

Maya

ik barst in tranen uit "ik w-eeet het nniet ik werd meegenomen het is eeen ziek-k-ehuis en Levi werd er ook heen gebracht..." ik voel weer een ondragelijke steek door mijn bostbeen gaan en ik schreeuw het uit .

.
    (remember?)

[gehehhe levi]
    [moet gaan. miss. kan amy nog snel reageren en dan gaat lillietje zu mone]

(Dracy deed ze wel (puh))

[wehehheeheh ik ga hier dood van het lachen. kan iemand me morgen linken naar topic geven. miss. kan iemand vanavon deen samenvatting rond sturen scheelt morgen weer tijd]

[Ow niet gezien xD]

André

"Rustig..." Zeg ik kalmerend door de telefoon waneer ik haar hoor schreeuwen, Ik weet niet wat ik meot doen. "Waar is het ziekenhuis?" Vraag ik dommig.

Ich liebe dich 27.12.23

(weet ik toch niet?)