• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik moet weer lachen en wacht geduldig tot de dokter weer even verdwijnt om haar rapport te halen.
    "Omdat je een mooie, slimme, lieve, vriendelijke jongedame geworden bent, die geniet van elk moment van het leven, en iedereen gelukkig wil maken, soms ten nadele van zichzelf," zeg ik zacht met haar hand nog steeds in de mijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Hé, wat is er nou? Heb ik iets verkeerds gezegd?" Vraagt hij terwijl hij wat tranen wegveegd. "Nee, maar- Ik heb het zo moeilijk-" Zeg ik en kijk in zijn ogen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Omdat je een mooie, slimme, lieve, vriendelijke jongedame geworden bent, die geniet van elk moment van het leven, en iedereen gelukkig wil maken, soms ten nadele van zichzelf," zegt ze zacht.
    "En die schizofrene neigingen heeft, niet vergeten," voeg ik er met een glimlachje aan toe.
    Dan komt de dokter met de mededeling dat we kunnen gaan. Hij zegt dat de rekening zal opgestuurd worden. In paniek kijk ik Mary aan.
    "Welk adres heb je ingevuld?" fluister ik met een schuine mond.

    Irial

    "Nee, maar- Ik heb het zo moeilijk-"
    Ik raak er helemaal van slag door hem zo te zien.
    "Kyle, praat met me," zeg ik zacht.
    Nog voor hij zijn mond kan open doen druk ik troostend mijn lippen op die van hem. Pas wanneer ik wat 'oooeeeh' geluiden, geklap en een enkel tegendraads 'blèh!' hoor besef ik dat we in de klas zitten.
    Blozend stop ik met kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik geef de dokter het formulier, voor ik het haar vertel.
    "Het mijne. Het is mijn schuld dat je hechtingen nodig had, dus ik draai er wel voor op."
    Dat ik nog niet weet hoe, hou ik voor mezelf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Nog voor ik iets kon zeggen, drukte hij zijn lippen al op de mijne. Ik hoorde wat reacties, met een rood hoofd stopt Irial met kussen. Ik kijk hem aan. En sta op, waarna ik zonder om te kijken, piekerend het lokaal uitloop. Straks word het door dit alleen maar erger...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik omhels haar.
    "Je redt mijn leven, Mims," fluister ik blij. "Ik betaal het je terug. Ik heb al wat kunnen sparen. Gebruik je geld voor de huur."
    Ik haak mijn arm in de hare en wandel de spoefafdeling uit. Ik wil hier zo snel mogelijk weg. We passeren de wachtkamer en achterwaarts keer ik enkele passen terug.
    Lilly, Heidi, Michael. Lilly, Heidi, Michael?
    "Wat doen jullie hier nou?" vraag ik verbaasd.

    Irial

    Plots rent Kyle het lokaal uit. Zonder aarzelen ga ik hem achterna. Ik hoef niet al te veel moeite te doen om hem in te halen en neem zacht zijn pols vast.
    "Kyle, het spijt me. I-ik vergat waar we waren."
    Ik staar naar mijn voeten.
    "Ik weet niet wat me overkomt, plots zie ik alleen maar jou."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik schud mijn hoofd.
    "Neen, ik red me wel."
    Ik lach wanneer ze haar arm in de mijne haakt, zoals vroeger.
    Mijn lach verdwijnt wanneer ik Michael zie. Wat doet hij hier?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik schudt huilend mijn hoofd "Straks dan-" en kijk naar Irial, ineens achter hem zie ik mijn vader opdoemen, "Nee," Zeg ik zachtjes en kijk met water ogen naar mijn vader die met grote stappen op ons afkomt lopen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Hij schudt huilend zijn hoofd en ik weet niet wat ik moet doen.
    "Straks dan-" terwijl hij zijn zin onderbreekt en zijn ogen groot worden. "Nee."
    Paniek, dat is paniek.
    Ik draai me om en zie zijn vader op ons afkomen. Hij ziet er niet blij uit. Automatisch zorg ik ervoor dat ik half voor Kyle sta.
    Je moet eerst langs mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Ik wist dat ik je hier kon vinden." Zeg mijn vader boos. Hij is altijd zo lief, maar als er iets gebeurd wat hem neit zint is hij niet meer zo lief...
    "Pap," Zeg ik en kijk hem bang aan. Irial staat half voor me, maar dat deert hem volgens mij niet, hij zet nog een stap dichter.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Ik wist dat ik je hier kon vinden," zegt de man boos waarop hij een stap dichter zet. Ik doe niet onder en zet ook een stap dichter naar hem toe.
    "Ik vind dat u moet kalmeren," zeg ik rustig. "Ziet u dan niet dat u hem bang maakt. Kyle, uw eigen zoon! En waarschijnlijk om een reden waar hij niks mee te maken heeft."
    Ik bal mijn vuisten naast mijn lichaam.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Waar bemoei jij je mee!" Zegt mijn vader boos, hij kijkt Irial dodelijk aan.
    Ik ril van die blik en voel mijn benen week worden wanneer hij naar mij kijkt.
    "Ik ben nog het meest boos, om dat jij weg loopt." Zeg hij met zijn blik op mijn gericht. Ik schudt mijn hoofd hevig. "I-Ik loop niet w-weg." Zeg ik met trillende stem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Waar bemoei jij je mee!" zegt hij kwaad. "Ik ben nog het meest boos, omdat jij wegloopt," richt hij zich nu naar Kyle.
    "Ik bemoei me er mee omdat ik van hem hou," sis ik woedend. "Ja, ik hou van hem! En ik zou er alles aan doen om hem veilig te houden. Moet u ook eens proberen. En als u mij nu wilt slaan hierom, doe maar. Reageer het op mij af maar niet op Kyle."
    Ik draai mijn wang naar hem toe om het hem makkelijker te maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Ik haak mijn arm wat steviger in die van Mary en sleur haar mee de wachtkamer binnen waar ik ga zitten. Dan besef ik dat ze nog iets zei.
    "Koppig," zeg ik op een zangerig toontje.
    Dan richt ik mijn aandacht weer op de anderen, wachtend op een antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Koppig," ze
    Lijkt het wel te zingen.
    "I learned from the best," zeg ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.