• Omg, ik weet nog dat ik dit vroeger altijd zo geweldig vond, de M-kids.
    En ik zit nu gewoon heel die teksten mee te zingen, gewoon omdat ik het zo grappig vind dit weer terug te horen.
    Dus, wie kent dit ook nog van vroeger? :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.



    Zo zien ze er tegenwoordig uit :P Ze zijn verder zonder Britt ;) Ik vind ze een beetje eng xD Die wenkbrauwen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Narwhals schreef:
    Ben ik de enige die ze niet kent?(cat)


    Nee, ik ken ze dus ook niet.. Haha


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    JA DAT KEN IK HAHAHAH


    Danmarks Dynamite.

    Omg haha ja dat lied kan ik me nog goed herinneren x]


    Inspiration can hit you any time

    @nerveus, ze zijn gewoon uit elkaar gegaan ;P. Dat had ik al eerder gelezen.

    Anno 2005 besloten de leden van de groep, toen de leeftijd van 18 à 19 jaar bereikt was, om met de artiestennaam M-Kids te stoppen en op zoek te gaan naar een meer volwassen naam. Later hebben de meisjes besloten om te stoppen met de groep. Tamara en Davina zongen in 2011 wel nog het "Buitenspeellied" van Nickelodeon. Momenteel doen ze mee in een nieuwe groep: "Teens 'n Tweens".

    bron


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Haha xd ik had dat vroeger echt wel door XD ik had zo iets van; The fck.. cuwl..


    Tja, ik wíst ook wel dat het niet echt was, ik vond het gewoon eng :') Ik was een watje vroeger. En nog steeds :')

    Midna schreef:
    @nerveus, ze zijn gewoon uit elkaar gegaan ;P. Dat had ik al eerder gelezen.

    Anno 2005 besloten de leden van de groep, toen de leeftijd van 18 à 19 jaar bereikt was, om met de artiestennaam M-Kids te stoppen en op zoek te gaan naar een meer volwassen naam. Later hebben de meisjes besloten om te stoppen met de groep. Tamara en Davina zongen in 2011 wel nog het "Buitenspeellied" van Nickelodeon. Momenteel doen ze mee in een nieuwe groep: "Teens 'n Tweens".

    bron


    I know, daarom zijn ze toch ook verder zonder Britt :P haha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vluuv schreef:
    (...)

    Tja, ik wíst ook wel dat het niet echt was, ik vond het gewoon eng :') Ik was een watje vroeger. En nog steeds :')

    Ik niet XD ik keek toen al horror films XD ok alleen chucky en scream maar ok..

    nerveus schreef:
    (...)

    I know, daarom zijn ze toch ook verder zonder Britt :P haha


    Ja maar eerste waren die 2 meisjes ook meegestopt ;P dat wou ik ermee zeggen ;P

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 23:04 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je zou echt niet zeggen dat ze nu al rond de 25 jaar zijn haha.


    Tell me about it, stud.

    Haha, ja ik ken ze nog :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn zus heeft met één van de tweeling in de klas gezeten :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    M-Kids - Funky Monkey !!


    Your Butt is Mine!

    Ik vond die videoclip vroeger altijd tyfus eng, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Maitresse schreef:
    Mijn zus heeft met één van de tweeling in de klas gezeten :)


    AWESOME! ^^


    Tell me about it, stud.

    Midna Schreef:
    Ik niet XD ik keek toen al horror films XD ok alleen chucky en scream maar ok..


    Haha, ja, dan snap ik dat je dat clipje niet eng vind :'D Maar ach, ik ben vroeger ook bang geweest van Spy Kids, Sjakie en de Chocolade Fabriek en van Jimmy Neutron. Ik was snel bang c: