• Hoii, Ik wil op mn pc Adobe Flash Player downloaden maar dat lukt niet.
    Als het aan mn pa ligt moet ik iets met de beveiliging uitschakelen? Iemand enig idee?
    Alvast bedankt!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Als je gewoon de stappen volgt zou het moeten lukken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cressida schreef:
    Als je gewoon de stappen volgt zou het moeten lukken.

    Dit

    Er worden geen stappen aangegeven, of er wordt amper vermeld waarom ik het neit kan downloaden enzo en wat ik er precies voor moet doen. :s

    PamperGurl schreef:
    Er worden geen stappen aangegeven, of er wordt amper vermeld waarom ik het neit kan downloaden enzo en wat ik er precies voor moet doen. :s


    *zucht demonstratief* er worden stappen vermeld want ik heb hem zelf ook en ik kreeg ze wel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Er staat nu downloaden en ik klik erop en dan vernieuwt de pagina zich maar er komt verder helemaal niks. En eronder staat gwn zoals gewoonlijk: Afhankelijk van uw instellingen dient u uw antivirussoftware mogelijk tijdelijk uit te schakelen. :s

    PamperGurl schreef:
    Er staat nu downloaden en ik klik erop en dan vernieuwt de pagina zich maar er komt verder helemaal niks. En eronder staat gwn zoals gewoonlijk: Afhankelijk van uw instellingen dient u uw antivirussoftware mogelijk tijdelijk uit te schakelen. :s


    Dan schakel je de antivirussoftware op je computer uit, dan download je adobe flash player, daarna schakel je de antivirussotware weer aan.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Dan schakel je de antivirussoftware op je computer uit, dan download je adobe flash player, daarna schakel je de antivirussotware weer aan.

    Ik hen die AVG uitgeschakeld en opnieuw geprobeert maar het werkte nog steeds niet. :s