• Eey mensjes ik zit te denken om alerlij sprookjes te herschrijven en er dan een moderne versie van te maken, is dit een goed idee? En als k tien keer ja hoor doe ik het maar zet ook in je reactie welk sprookje je graag als eerst ziet


    be happy and be free thats the only thing you need to be

    als je het leuk vind moet je het doen. ^^ Het word wel veel gedaan, ik zou je aanraden onbekende sprookjes te nemen, zo heb ik zelf ook ooit een Japans sprookje herschreven. (Tale of the bamboe cutter)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    also, alleen hoofdletters in de titel mag niet


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lijkt me leuk maar veel sprookjes hebben al een moderne versie dus


    Physics is awesome

    als je het leuk vind


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Al bij veel sprookjes gebeurt dat (wel in film), maar dan zou ik Pocahontans wel eens willen lezen in het modern. :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hmm, best veel mensen doen dat. Dus echt origineel is het niet meer.
    Maar als jij het wilt moet je het denk ik doen...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lijkt me wel een tof idee. Sprookjes zijn oorspronkelijk altijd 'ouderwets' geschreven, detaillerend maar niet zoals wij dat nu in deze tijd zouden doen, dus in een modern jasje lijkt me wel leuk om te lezen.


    If a giant dinosaur is angry, you better run for your life, bro.

    Als je het origineel aanpakt is het leuk :3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 14:56 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Het is wel vaker gedaan, maar als je er echt een eigen versie van maakt, kan dat zeker leuk zijn. Als ik jou was zou ik dan alleen wel wat beter op je spelling en grammatica letten, want "alerlij" dat klopt natuurlijk niet, maar daar kan je natuurlijk ook gewoon een bèta voor gebruiken.


    “Love is a contradiction.”

    Saph schreef:
    als je het leuk vind moet je het doen. ^^ Het word wel veel gedaan, ik zou je aanraden onbekende sprookjes te nemen, zo heb ik zelf ook ooit een Japans sprookje herschreven. (Tale of the bamboe cutter)


    Full of envy behind that anonymous mask