• hey, ik ga een minecraft rollenspel maken maar ik heb nog leden nodig om mee te doen, het verhaal gaat als volgt: 15 monsters die elkaar haten moeten elkaars overlevingskunsten gebruiken om te overleven in DE MENSENWERELD waar ze gestrand zijn.
    je kan kiezen uit de volgende monsters:
    - creeper
    - enderman
    - skeleton
    - zombie
    - zombie pigman
    - slime
    - spider
    - cave spider
    - ghast
    - blaze
    - magma cube
    - silverfish
    je kan eens in de 25 stukken tekst steve inzetten, die vermoordt 1 a 2 monsters, er komen 2 koppels die verliefd zijn, 1 van dezelfde soortgenoot, en 1 intermonster koppel (bv creep+end).
    als je dood bent en je wil heel graag weer meedoen, dan vraag je aan 1 vd koppels ``mag ik jullie kind worden?`` het koppel is dan niet verplicht het verzoek aan te nemen.
    je mag niet bepalen wat andere zeggen of doen (ik ook niet)
    om mee te doen moet je zeggen wat voor mob je bent, korte bio, (achter)naam, en een stukje verleden.
    je moet op zijn minst de hele minecraft wiki pagina van je mob hebben doorgenomen om mee te doen.
    om de mobs een beetje eerlijk te verdelen, max 3 van elke soort


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    ik ben een zombie pigman
    naam: grunter sword
    bio: is beraad zichzelf op te offeren voor zijn beste vriend.
    verleden: was ooit een normaal varken tot ie werdt geraakt door een bliksemschicht, een aantal trauma`s later ging ie naar de nether.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    ik ben een creeper
    naam: henk kaboom
    bio: hij is heel vriendelijk en onzeker
    verleden: probeerde ooit bevriend te raken met steve ( en zijn diamande zwaard ) maar dat mislukte, na een jaar in doodstrijd te liggen bleef hij toch vriendelijk maar was onzeker over alles.

    ~ titel aangepast


    Life is hard and then we die


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    kan iemand me vertellen waarom niemand mee wil doen? ik kan niks bedenken waardoor het verhaal niet leuk is.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik ben een Blaze
    Naam: Fulvia Flames
    Bio: Ik ben erg aggressief en ik pest graag alle zombie-pigmens die hij tegenkomt.(Lekker púh Grunter!)
    Verleden: Zijn ouders zijn vroeger vermoord door steve, en daarom wilt hij eeuwig vraak! Hier komt ook zij aggresiviteit vandaan.


    They can't order me to stop dreaming

    HTFGeof schreef:
    kan iemand me vertellen waarom niemand mee wil doen? ik kan niks bedenken waardoor het verhaal niet leuk is.


    Ikzelf speel geen minecraft, dus ik snap er ook weinig van x)
    Maar ook als ik het speelde zou ik niet meedoen, omdat ik meer hou van beter uitgewerkte RPG's met mensen die langere rollen invullen


    yeehh

    Vraagje: kun je ook 2 monsters zijn?
    want dan ben ik ook...
    0


    0
    Ik ben een Ghast
    Naam: Beetee Blast
    Bio: Ik ben rustig, maar erg krachtig. Dus als je me aanvalt, Verander ik van een leuk, schattig wolkje naar een snelle allesvernietiger!


    They can't order me to stop dreaming

    HTFGeof schreef:
    kan iemand me vertellen waarom niemand mee wil doen? ik kan niks bedenken waardoor het verhaal niet leuk is.


    Het is wel leuk, maar General heeft gelijk.
    Het moet beter uitgewerkt zijn.


    They can't order me to stop dreaming

    Ik wil niet zeuren, maar ik zal je op een paar dingen wijzen.
    Ten eerste, veel roleplayers zouden graag meer informatie hebben. Je moet alle type personage's uitwerken, zodat mensen weten waar ze aan toe zijn. Ten tweede, wat is het doel van je roleplay? Vechten met poppetjes in de mensen wereld? Er moet wel een doel zijn of een soort vijand.
    Ik noem dit maar even op, aangezien andere mensen hier overheen lezen, omdat het ze niet aanspreekt. Ten derde, meestal zet iemand in een topic ook regels of dingen waar de mensen aan moeten voldoen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:41 ]

    tijl123 schreef:
    Vraagje: kun je ook 2 monsters zijn?
    want dan ben ik ook...
    0
    0
    Ik ben een Ghast
    Naam: Beetee Blast
    Bio: Ik ben rustig, maar erg krachtig. Dus als je me aanvalt, Verander ik van een leuk, schattig wolkje naar een snelle allesvernietiger!


    oke, vanwege een tekort aan spelers mag je nu ook 2 monsters zijn.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Mijn broertje speelt dat spel.. ik vat het niet... xD
    Maar wel een leuk idee om er een soort RPG van te maken...
    helaas, doe ik niet mee. ik wilde alleen melden dat ik het een leuk idee vind.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore