• Hey Quizlet,

    Mijn verhaal begint ongeveer 4 jaar gelden. Ik ben door men eigen papa het huis uitgesmeten. Ben bij men mama gaan wonen en ik hoorde hem bijna niet meer. Ik had problemen met zijn vriendin. Ze was echt geen lieve, gemeen tegen mij. Maar ja telkens als ik dat tegen mijn papa zei, ontplofte die. En ja zo ben ik buiten gesmeten enzo. Ik heb lang niets meer van die familie gehoord en eigenlijk vond ik dit erg, je hebt maar 1 papa en die was ik kwijt.

    In december kreeg ik telefoon van hem, huilend. Het was uit met zijn vriendin en hij vroeg of ik mee ging naar een kerstfeestje. Ik was blij en zei meteen ja, omdat ik zo mijn andere familie enzo terug kon zien ^^. Het was echt leuk geweest en had gevoel dat ik mijn familie terug had.

    Nu komt mijn broer me vertellen dat hij terug is met zijn vriendin. Ik en haar klikt niet, pff ik kan hier gewoon een hele avond om huile.. Hij kiest weeral voor haar ipv voor zijn eigen dochter maar ja, normaal zeker?


    Your Butt is Mine!

    Genius schreef:
    Ik had niet eens ja gezegd tegen dat kerstfeestje.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hij heeft mij trouwens niet gebeld vndg.. Durft de confrontatie niet aan ofzo..


    Your Butt is Mine!

    Genius schreef:
    Ik had niet eens ja gezegd tegen dat kerstfeestje.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat is echt wat je noemt een kut situatie. Ik zou voor jezelf goed nadenken of je na al die confrontaties het allemaal nog wel wilt. Er zitten twee kanten aan dit verhaal, dat maakt het waarschijnlijk ook zo lastig. Aan de ene kant is het wel je vader, die je samen met je moeder met bloed zweet en tranen op de wereld heeft gezet. Aan de andere kant kan je totaal niet opschieten met de vriendin van je vader en verkiest hij die vriendin boven jou. Ik zou als ik jou was goed nadenken en desnoods een brief schrijven. En hem dat ook laten doen, als hij de confrontatie niet aan durft.
    Hoe dan ook, veel sterkte. Als je wilt pb'en of praten, mijn inbox staat altijd open!


    26 - 02 - '16