• Ik bijt heel lang nagels. IK heb in de kerstvakantie elke dag gelakt enz. vijlen en bijgehouden en het ging erg goed. Ik had al witte randjes waarmee ik lekker op mijn bureau kon roffelenxD Nu is school begonnen en ik heb het 3 dgen uitgehouden. Nu zijn ze er weer af. Ik weet dat het komt omdat ik niet elke dag meer lak maar wel vijl. Ik zit met stresbal en kauwgom maar het helpt neit. Ik wil heel graag maar het lukt me niet. Heeft iemand tips. Owja zo een potje helpt niet. toen ik klein was vond ik dat lekker:| en dat helpt bij moi gewoon niet. Ik mag mijn nagels niet lakken op shcool door Z&W:S alle tips zijn welkom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gewoon je nagels netjes kort knippen en er vanaf blijven? Jij bent dus duidelijk zo'n type dat niet erg geschikt is voor lange nagels :')

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 17:08 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Afleiding zoeken, op andere dingen bijten (bijvoorbeeld op een rietje), plak pleisters of stickers op je vingertoppen, laat anderen je erop wijzen als ze zien dat je op je nagels wil gaan bijten. En anders nepnagels, maar als je acryl of gelnagels wil, is dat wel duur. Helaas.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ehm, discipline houden en lakken en vijlen vlak voor je gaat slapen? Je vind vast nog wel ergens een gaatje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien kan je nepnagels proberen, als dat mag natuurlijk?(bloos)

    Ik heb precies hetzelfde. Ik neem me iedere keer ontzetten voor er van af te blijven, maar het lukt me gewoon echt niet. Geen tips dus.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Taize schreef:
    Gewoon je nagels netjes kort knippen en er vanaf blijven? Jij bent dus duidelijk zo'n type dat niet erg geschikt is voor lange nagels :')


    Ex astris, sciencia

    Als je je nagels met een matte doorzichtige nagellak doet, zie je het bijna niet. Dus dan zien ze het op school ook niet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Als je je nagels met een matte doorzichtige nagellak doet, zie je het bijna niet. Dus dan zien ze het op school ook niet.
    die Had ik op maar dan ga ik bijten. Bij ampeer zichtbare kleurtjes bijt en andere niet. Nep nagels blijven niet zitten (huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Koop BITE X(geloof dat het zo heet). Kan je wel halen bij de kruidvat. Even erop smeren elke ochtend, en als je dan bijt krijg je zo'n bittere, vieze smaak in je mond dat je niet eens meer wíl bijten. En het is misschien niet de aantrekkelijkste methode, maar wel de meest effectieve. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 17:49 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik beet ook altijd op mijn nagels en plots was ik er vanaf.
    Nu heb ik examens en heel veel stress, resultaat; nagelbijten ;(
    Maar dat zal vanzelf weer weggaan..
    Misschien zal dat van jou ook vanzelf over gaan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik beet ook altijd op mijn nagels en plots was ik er vanaf.
    Nu heb ik examens en heel veel stress, resultaat; nagelbijten ;(
    Maar dat zal vanzelf weer weggaan..
    Misschien zal dat van jou ook vanzelf over gaan?
    [dat hoop ik dan maar. Ik ben nu echt boos opmezelf maar ik kan het niet inhouden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wilde kauwgom zeggen, omdat dat bij mij heel goed werkt, maar aangezien dat niet werkt: I don't have a clue, sorry ):


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Ik wilde kauwgom zeggen, omdat dat bij mij heel goed werkt, maar aangezien dat niet werkt: I don't have a clue, sorry ):
    ik denk dat ze op school dat niet fijn vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [url=]http://www.choosebeauty.nl/index.php?option=com_jreviews&task=listcategory§ion=47&cat=306&dir=12&Itemid=17]Klik. [/url] ajb :')

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 18:32 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    [url=]http://www.choosebeauty.nl/index.php?option=com_jreviews&task=listcategory§ion=47&cat=306&dir=12&Itemid=17]Klik. [/url] ajb :')
    link doet het niet:|


    Change is for weirdos ~ Niall Horan