• Ik bijt heel lang nagels. IK heb in de kerstvakantie elke dag gelakt enz. vijlen en bijgehouden en het ging erg goed. Ik had al witte randjes waarmee ik lekker op mijn bureau kon roffelenxD Nu is school begonnen en ik heb het 3 dgen uitgehouden. Nu zijn ze er weer af. Ik weet dat het komt omdat ik niet elke dag meer lak maar wel vijl. Ik zit met stresbal en kauwgom maar het helpt neit. Ik wil heel graag maar het lukt me niet. Heeft iemand tips. Owja zo een potje helpt niet. toen ik klein was vond ik dat lekker:| en dat helpt bij moi gewoon niet. Ik mag mijn nagels niet lakken op shcool door Z&W:S alle tips zijn welkom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb dat ook altijd gehad. Wat bij mij vaak gebeurde was dat als er zo'n haakje aan kwam, dat ik eraan ging trekken en dat daardoor mijn nagel een stuk korter werd. Van het een kwam het andere.

    Dus probeer je patroon te ontdekken en probeer je patroon te door breken anders blijf je het doen


    Physics is awesome

    Oeps, nog een keer.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 18:37 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik zou toch proberen te lakken. En het hoeft niet per se elke dag. Als ik nagellak op doe, blijft het meestal wel een paar dagen mooi zitten. En je kunt jezelf een doel stellen. Als je een week ervan afblijft, dan koop je iets wat je graag wilt. En anders koop je het niet, want het anders werkt het niet, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb jaren gebeten, ik heb handschoenen gedragen tijdens het huiswerk maken, ik heb zo'n vieze nagellak geprobeerd. Dat hielp allemaal bij mij niet, maar plots was ik er vanaf. Ik weet niet, gewoon eraf blijven.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik had dat ook, en toen had ik dat anit-bite op mijn nagels gedaan. Ergste idee ooit, want het ging overal opzitten, zelfs op mijn brood .__. Nu heb ik acryl nagels erop laten zetten en die kun je niet bijten :'D


    To infinity and beyond •

    Ik heb het net afgeleerd. *O*
    Bij mij is het gelukt door ze eerst te lakken met vieze byte-x nagellak, toen kreeg ik al minder zin in nagelbijten omdat de smaak in mijn mond me eruit liet zien als een herkauwende lama, toen ik daardoor al minder beet, lakte ik mijn nagels (kan ook met doorzichtige nagellak, omdat je je tandafdruk daar ook inziet) en na een week had ik zo'n lange nagels dat ik randjes had van een paar millimeter. : D
    De truc is eigenlijk gewoon het willen. Willen afleren en dan kom je al veel. (Ook werkte het om af en toe kauwgum in mijn mond te stoppen.) Hoewel ik soms, als ik écht stressy ben, er nog een randje vanaf bijt, maar dat begint ook te minderen.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    same problem.

    Eerst gebruikte ik ook dat Byte-X spul, maar dat vond ik zo vreselijk goor dat ik er gewoon mee stopte. Nu doe ik nagelharder erop, je ziet het niet en het is moeilijker af te bijten (krul)


    If a writer falls in love with you, you can never die