• Ik heb weer eens tijd voor een paar covers. Ik kan er niet te veel maken. Maximaal vier in de wachtlijst.
    Voorbeeldjes:



    Hou er rekening mee dat ik niet alles kan, ik probeer me zo veel aan je verzoek te houden maar dat kan nou eenmaal niet altijd.
    Zeg gewoon wat je nodig hebt, je hoeft geen lijstje in te vullen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb er een nodig voor Invisible (:
    Titel Invisible -en als het kan kleiner Niall J. Horan en heel klein mijn naam (ColouredWind)
    En het liefst qua foto's iets met een grote stad, avond en one direction (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Ik heb er een nodig voor Invisible :)
    Titel Invisible -en als het kan kleiner Niall J. Horan en heel klein mijn naam (ColouredWind)
    En het liefst qua foto's iets met een grote stad, avond en one direction :)


    Ik ga wat proberen (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ColouredWind schreef:
    Ik heb er een nodig voor Invisible :)
    Titel Invisible -en als het kan kleiner Niall J. Horan en heel klein mijn naam (ColouredWind)
    En het liefst qua foto's iets met een grote stad, avond en one direction :)


    Done,


    Aanklikbaar.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    GoogleIt schreef:
    (...)

    Done,


    Aanklikbaar.

    Gaaf! Ik zet hem er morgen bij -zit nu op iPod-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Gaaf! Ik zet hem er morgen bij -zit nu op iPod-


    Oké, Thnx (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Titel: Loubear is the reason from the drama. -Louis Tomlinson.
    Verhaal: Het gaat over Louis Tomlinson die getrouwd is met 5 vrouwen. Maar dan gaat hij dood en moeten zijn vrouwen de begrafenis plannen. Ze komen achter allerlei geheimen (eentje is dat ze te weten komen dat hij met vijf tegelijk is getrouwd).
    Hoe of wat: Iets met vijf vrouwen en Louis Tomlinson er op & eventueel iets met een begrafenis. De titel mag er op en misschien ergens in een hoekje By Selina.