• Ja, ik snap daar geen bal van.. Het is nu een trending topic en het zou zijn dat het nu 5 voor 12 is.

    Weet iemand daar meer over ?

    Het is de stand van de toestand op aarde, voor zover ik weet.


    I can't even think straight.

    Waar the buck heb je het over :'D ?


    Shoganai i ne~

    PinkaminaPie schreef:
    Waar the buck heb je het over :'D ?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Huh o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PinkaminaPie schreef:
    Waar the buck heb je het over :'D ?


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Doomsday Clock (NL)
    Doomsday Clock (EN)

    Het staat er gewoon voor hoe dichtbij de wereld ondergang is. Als het 12 uur is zijn we dood.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tijdens de koude oorlog hadden ze een klok gemaakt, als het 12 uur was zou der een oorlog uitbreken. Voor lange tijd heeft dat ding op 5 voor 12 gestaan, dus was er een grote dreiging op oorlog.
    Zo'n klok word nu nog wel gebruik, alleen minder vaak/hij is minder belangrijk. Als het nu 5 voor 12 is dan is er een serieuze dreiging op iets(ik weet niet waarvoor ze hem nu gebruiken).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Tijdens de koude oorlog hadden ze een klok gemaakt, als het 12 uur was zou der een oorlog uitbreken. Voor lange tijd heeft dat ding op 5 voor 12 gestaan, dus was er een grote dreiging op oorlog.
    Zo'n klok word nu nog wel gebruik, alleen minder vaak/hij is minder belangrijk. Als het nu 5 voor 12 is dan is er een serieuze dreiging op iets(ik weet niet waarvoor ze hem nu gebruiken).

    2012 - De klok wordt verzet naar vijf minuten voor twaalf omdat men van mening is dat er niet genoeg vorderingen zijn gemaakt bij het tegengegaan van de verspreiding van nucleaire wapens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, wie gelooft dat nu ook..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    huh ??