Mayfly schreef:
Ik probeer slechte anime altijd een beetje te ontwijken, maar deze vond ik toch wel vreselijk standaard en dom en oppervlakkig en ik kan niet tegen. :'D
- Uta no Prince-sama Maji Love 1000% (harem, één meisje met zes jongens, en dat meisje is zo.. meisjesachtig, ze moet zich niet zo aanstellen)
- Special A (oppervlakkig, lijkt heel erg op Kaichou wa Maid-sama! maar hij was gewoon niet leuk)
- Guilty Crown (die is nu aan de gang, maar ik erger me dood aan de hoofdpersoon, maar ik ga 'm toch gewoon afkijken, omdat ik nu al op aflevering 11 zit van de 22 )
Ik vind Guilty Crown eigenlijk wel goed...
Ik heb al wel enkele anime gezien die ik niet echt goed vond, maar dat waren de eerste anime waarnaar ik keek (als je al die anime die ze op tv spelen niet meetelt), zoals Happiness!, Shuffle!, Strawberry Panic en The Melancholy of Haruhi Suzumiya.
Wel, Strawberry Panic viel nog wel mee, maar de andere vond ik slecht.
Waarschijnlijk omdat ik meer van actie en horror hou, ik heb het niet echt voor romantiek (behalve shounen ai en soms wel eens shoujo ai).
Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.