• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat

    Ik wordt wakker in mijn bed en zucht. Ik sla de dekens van me af en loop naar beneden, direct naar de keuken. Ik zoek thee en warm water op zodat ik kan drinken. Ik blaas even en nip dan van mijn thee terwijl ik naar buiten kijk.

    Sam

    Kreunend wordt ik wakker waardoor ik me gewoon omdraai. Niet nu al.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Voor de tweede keer deze week schiet ik overeind vanuit een lange, angstaanjagende droom. Ik dacht dat er nooit een einde aan zou komen. In de droom was ik weer terug bij de geest die me nog steeds achtervolgde. Alleen zag ik hem nu voo de eerste keer, wat hem tien keer zo eng maakte. Een rilling schoot over mijn rug heen.
    Omdat ik de droom wilde vergeten, stond ik op en nam ik een korte douche. Vervolgens bond ik mijn haren in een staart, en trok ik wat simpele kleren aan. We zouden toch nergens heen gaan vandaag - geen uitstapjes voor ons - dus kon ik me best gemakkelijk aankleden.
    Ik liep naar beneden, naar de keuken, waar ik Cat zag zitten. 'Hoi,' begroette ik haar, waarna ik een (groene, natuurlijk) appel pakte, en op het aanrecht ging zitten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat

    Ik schrok op en keek opzij. "Hee" zei ik terug. "Thee, koffie, chocomelk, water ? Wat moet je hebben" vroeg ik als ik me naar haar draaide.

    Derek Souza

    Ik rekte me eigen uit en stond op. Ik pakte een spijkerbroek en wat andere spullen en stapte onder de douche. Wanneer ik klaar was met douchen droogde ik me eigen af en deed ik me broek aan. Shirtloos vandaag. Ik deed wat deo op en liep naar beneden.

    Elena Demore

    Me eerste nacht in Lyle House verliep goed. Ik pakte me dagboek uit me tas en begon erin te schrijven. Ik ging later wel naar beneden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Chocomel gaat er altijd in,' glimlachte ik naar haar. 'Maar ik heb zelf ook handen, ik pak het zelf wel. Bedankt voor het aanbod.' Ik sprong van het eiland af, en liep naar de koelkast. Daaruit haalde ik een ongeopend pak met chocomel. Fijn, dan mocht ik ook nog als een debiel gaan staan schudden. Ik rolde met mijn ogen, en begon toen inderdaad het pak chocomel te schudden. Al snel kreeg ik daar meer dan genoeg van, en schonk ik het maar gewoon in een groot glas. Nadat ik het pak hat opgeruimd, nipte ik voorzichtig van de chocomel. Het was wat waterig, maar alsnog te doen.
    'Hoe gaat het? Lekker geslapen?' vroeg ik aan Cat.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat

    Ik keek even naar Derek die shirtloos beneden kwam maar richtte me al snel waar op Alice. "Steeds beter" glimlachtte ik. Ik begon de kastjes te doorzoeken. "Als je nog groene appels wilt, er ligt een serieus grote voorraad hierin" meldde ik even. Ik wist haar liefde voor groene appels. Derek de zijne trouwens ook.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hoeveel zijn het er?' riep ik naar Cat, terwijl ik zo ongeveer op de voorraadkast af stormde. Die groene appels waren veel te snel op de hele tijd, en ze werden veel te weinig vervangen. En dat vond ik vervelden, en niet zo'n beetje ook niet. 'Hoi Derek,' zei ik, toen die ook binnenkwam. 'Er zijn hier heel veel groene appels!'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat

    "Hmm, 20 ofzo, misschien wel meer" zei ik. Ik keek opzij en zag Derek staan. "Hee" zei ik ook alsof ik hem nog niet gezien had.

    Derek Souza

    'Hoi Derek. 'Er zijn hier heel veel groene appels!' zei Alice. Ik keek haar raar aan. 'Komt er ook één achter,' zei ik. Ik liep naar de appels toe en pakte een groene.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Wacht eens even... Dus jij wist dat hier heel veel groene appels zijn, en je vertelde niets? Verrader!' zei ik. Ik kon mijn glimlach amper van mijn gezicht houden, en er kwam een verstikt hikgeluidje uit mijn keel.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat

    "Hee Derek" zei ik ook. Nouja, nog eens, maar niet dat ik het erg vond. Ik nam een rode appel en keek er even na. Ik nam een doekje en begon hem af te vegen. Daarna nam ik een hap. "Ik snap het verschil tussen rood en groen niet" zei ik toen.

    [Ghehe ik was net gewoon te lui om berichtje aan te passen XD]

    Derek Souza

    'Hee Derek,' zei Cat. Ik begroette haar terug. Ik zag dat ze een rooie appal nam. 'Wacht eens even... Dus jij wist dat hier heel veel groene appels zijn, en je vertelde niets? Verrader!' zei Alice. Ik haalde me schouders op. Waarom zou ik alles vertellen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat

    Ik keek naar buiten waardoor mijn ogen vielen op een boom. "He wacht eens" mompelde ik, "Is dat nu een appelboom ?".

    Alice Rièvve

    'Whatever,' mompelde ik, waarna ik me tot Cat wendde. 'Het verschil tussen een rode en een groene appel is dat ten eerste, een groene appel is veel lekkerder. Hij is groen, en hij is een stuk zuurder. Rode appels zijn vaak zo flauw, terwijl groene appels altijd hun smaak behouden, en o mijn God, ik kan niet geloven dat ik nu een speech geef over appels.' Ik hield gelijk mijn mond eventjes.
    'Een. Appelboom. Yay!'

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:35 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.