• Hey iedereen ,,

    Oke misschien is dit wel raar dat ik hier een topic over maak maar ik moet het even kwijt.Als jullie het irritant vinden verwijder ik het wel (:
    En jaar geleden leerde ik Melanie kennen.
    Ze is 19 en ik dacht dat ze een aardig meid was.
    Toen vertelde ze me dat ze 1 x is verkracht dus ik had echt medelijden met haar en deed heel lief enzo.
    En laatst had ik het daar over.
    En ze begonnen allemaal dingen te vertellen.
    En de vorige x zei ze watheel wat anders en tegen andere vriendinnen zegt ze ook wat anders.
    Ze liegt dus om aandacht over verkrachting
    Dat is toch hardstikke erg?
    er zijn duizenden nou eigenlijk meer meisjes die gewoon verkracht worden en zoveel lijden en dan ga jij er over liegen voor aandacht? Dat is toch erg?
    Maar ja bedankt voor het lezen en als je meer wilt weten of het gesprek zet je het maar hier :)

    byezz x


    Live Laugh love

    Oké, dat is dus gewoon ziek en daar kan ik zo ongelooflijk kwaad om worden!D:


    everything, in time

    Humble schreef:
    Oké, dat is dus gewoon ziek en daar kan ik zo ongelooflijk kwaad om worden!D:


    Dat bedoel ik ik was ook heel kwaad ik heb haar uit mijn netwerk gegooit enzo .
    Maar waarom doe je zo iets?

    xx


    Live Laugh love

    LostSoulll schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik ik was ook heel kwaad ik heb haar uit mijn netwerk gegooit enzo .
    Maar waarom doe je zo iets?

    xx


    Des te beter.(:
    En waarschijnlijk gewoon voor de aandacht, een Attentionwhore. Net zo iets als het faken van een eetstoornis, wat ook enorm vaak voorkomt.


    everything, in time

    Ik snap jou echt niet.


    Love don´t break me.

    Dat is echt...
    Weet je, ik kan op geen manier goedkeuren wat ze heeft gedaan, want liegen over een verkrachting doe je inderdaad niet. Anderzijds denk ik wel dat er een reden is waarom ze over zoiets liegt, en dat zal vast wel iets dieper liggen dan aandacht. Het is waarschijnlijk nog altijd een slechte reden, maar toch.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is echt ongelooflijk ziek. Vreselijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    SUPPORTxTH schreef:
    Ik snap jou echt niet.[/quote
    ]

    hoezo?


    Live Laugh love

    Humble schreef:
    (...)

    Des te beter.(:
    En waarschijnlijk gewoon voor de aandacht, een Attentionwhore. Net zo iets als het faken van een eetstoornis, wat ook enorm vaak voorkomt.


    Ja maar dat zei ze ook hoor ze zei ook dat ze anorexia had gehad terwijl der vriendin dat eerder had


    Live Laugh love

    Mensen zoals zij hebben gewoon even de waarheid nodig, recht in hun gezicht. Wat een ontzettend sneu kind.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Mensen zoals zij hebben gewoon even de waarheid nodig, recht in hun gezicht. Wat een ontzettend sneu kind.


    Ja vind ik dus ook .
    x


    Live Laugh love

    een vriend van mij had ooit een vriendin en toen hij het uit had gemaakt hing ze het verhaal op dat ze door hem verkracht is. er heeft een helle rechtzaak plaatsgevonden. terwijl hij hellemaal niks had gedaan.

    ik vind het echt ziek als mensen zo iets doen. Verkrachting is niet iets om mee te spotten of om aandacht mee te trekken. echt ziek gewoon. en als ze echt verkracht zou zijn, zou het er echt niet zo open over zijn..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Spinal schreef:
    een vriend van mij had ooit een vriendin en toen hij het uit had gemaakt hing ze het verhaal op dat ze door hem verkracht is. er heeft een helle rechtzaak plaatsgevonden. terwijl hij hellemaal niks had gedaan.

    ik vind het echt ziek als mensen zo iets doen. Verkrachting is niet iets om mee te spotten of om aandacht mee te trekken. echt ziek gewoon. en als ze echt verkracht zou zijn, zou het er echt niet zo open over zijn..

    Ja je hebt helemaal gelijk maar ik bedoel ze zegt gewoon dat ze zwanger was en dat ze in 3 e maand geslacht al wist.
    Hallo mijn moeder is zwanger en die weet t pas nu in de 5e maand xd


    Live Laugh love

    Dat is gewoon laag, echt heel erg laag. Dit zijn dingen waar je niet over liegt, in mijn ogen ben je dan echt ziek in je hoofd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LostSoulll schreef:
    (...)
    Ja je hebt helemaal gelijk maar ik bedoel ze zegt gewoon dat ze zwanger was en dat ze in 3 e maand geslacht al wist.
    Hallo mijn moeder is zwanger en die weet t pas nu in de 5e maand xd

    Dat kan zowiezo niet., want binnen 3 maanden kan je het nog laten weghalen. dan is het zowiezo te klein om het geslacht er van te weten?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Spinal schreef:
    (...)
    Dat kan zowiezo niet., want binnen 3 maanden kan je het nog laten weghalen. dan is het zowiezo te klein om het geslacht er van te weten?


    Ja dat is zo je kunt het pas in de 20ste week weten


    Live Laugh love