• Echt een gezellige sfeer in huis. Ik heb nu zegmaar een gezinsactie met zowel mijn moeder als mijn stiefvader. Mer mama 's ochtend een kopje koffie drinken en met mijn stiefvader 's avonds Spaans voetbal (Real Madrid&Barcelona) kijken!

    Normaal is het continu bekvechten om de domste dingen, deze keer was het tijdens het avondeten echt heel gezellig. Op gegevenmoment moest er nog één ding bijgebakken worden, en dus moest of mijn stiefvader of ik even wachten. Dus ik zeg zo: 'Pak jij maar.' In plaats van het gebruikelijke 'dankje' te mompelen en zomaar aan te nemen. Stond hij er op dat ik het eerst at omdat hij nog een stukje had liggen.

    Ik weet het, héél onbenullig, maar sinds vanochtend heb ik een goed gekeken in welke situatie ik vroeger zat. En dan heb ik het tussen mijn 3e en mijn 7e, dat was echt verschrikkelijk. Eerst mijn moeder en vader die continu ruzie hadden en vervolgens toen mijn vader weg was raakte mijn moeder in een depressie en werd ik redelijk hard aangepakt en meost ik grotendeels voor mezelf zorgen. En als ik dan nu kijk, nadat 2011 vol zat met geschreeuw tussen het hele huishouden is alles nu zo rustig, fijn en iedereen is echt aardig voor elkaar.

    Ik vind het echt een heerlijk gevoel en eht voelt also mijn geluk niet meer op kan. Wie voelt zich nog meer erg gelukkig?


    Let it come and let it be

    Wat leuk! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Wat leuk! (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Leuk!
    Ik ook wel. Weet ook niet waarom.


    Food.

    Heel fijn, ruzie is ook nergens goed voor dus idd fijner voor jezelf dat het nu goed gaat :3 En ik ben over 't algemeen ook erg gelukkig ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik wil ook een rustigere sfeer. Het is vreselijk hier. Maar ik ben wel blij voor jou! (:

    Ik snap werkelijk niets van je verhaal. Maar goed, fijn dat je je gelukkig voelt (:


    To infinity and beyond •

    Dat is echt fijn voor je!
    Ik voel me ook erg gelukkig (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Zaynholic schreef:
    Ik snap werkelijk niets van je verhaal. Maar goed, fijn dat je je gelukkig voelt (:

    Toen ik klein was, was de sfeer in huis echt verschrikkelijk. En afgelopen jaar was er heel wat spanning, maar deze avond was het zegmaar heel gezellig in huis. Iedereen was gewoon aardig voor elkaar :3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Toen ik klein was, was de sfeer in huis echt verschrikkelijk. En afgelopen jaar was er heel wat spanning, maar deze avond was het zegmaar heel gezellig in huis. Iedereen was gewoon aardig voor elkaar :3


    Ah okay (:


    To infinity and beyond •

    Super (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ooh! Dat is zoo leuk voor je!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    ! das leuk voor je!!(nerd):)

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:25 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Sounds like time to change your signature. :Y)

    Ik vind het leuk voor je. :] Ik heb zelf altijd een goede thuissituatie gehad en dat waardeer ik enorm. Het is fijn om je prettig te voelen thuis.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:26 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Sounds like time to change your signature. :Y)

    Ik vind het leuk voor je. :] Ik heb zelf altijd een goede thuissituatie gehad en dat waardeer ik enorm. Het is fijn om je prettig te voelen thuis.

    Haha, nu je het zegt, ik zal wel even beginnen met denken :3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Haha, nu je het zegt, ik zal wel even beginnen met denken :3

    Haha, succes! (krul)


    I can't even think straight.