• Yeah! Topic 3!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:34 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gabrielle Winona Monroe

    Ik stond als aan de grond genageld. Perkamentus bekeek een paar vellen perkament. Ik kon gewoon niet geloven wat voor groot man hij was. Lily kwam het lokaal binnenwandelen en ik begroette haar. Ik keek om me heen en zag Evana bij de deuropening van het klaslokaal staan en ze zag bleek. Ik liep naar haar toe. 'Hé, wat is er?' Vroeg ik.

    [Yeah, I know... heel kort stukje...]

    Evana Lexie Morson
    "N-niks... Het spijt me dat je door mij, in de problemen kwam. I-ik had niet het bos in moeten gaan. Ik bezorg iedereen alleen problemen.", ik liep weg. Ik voelde me uitermate slecht. Ik besloot dat ik naar de leerlingenkamer ging. Nou ja... Daar zouden Remus straks zitten, en Gabrielle natuurlijk ook... Ik kon beter nog even rondlopen. Toen ik de hoek omliep, stond er iemand aan het eind van de gang. Hij begon te grijnzen. Ik het tegenovergestelde. Het was Lucius.

    "Zo? In je eentje door de gangen?" zei Lucius honend. Hij liep wat dichterbij. Ik beet op mijn lip. Ik deed mijn ogen dicht. "L-laat me met r-rust, oke?" hij grijnsde. "Tuurlijk, tuurlijk." Ik deed mijn ogen open, en zag dat hij zijn staf trok. "Murmelio" fluisterde hij. Mijn eerste reflex was dat ik ook mijn toverstok pakte. Ik kon het beste gewoon in de aanval gaan. "Expeli-", "Crucio!" hoorde ik. Volgens mij stond ik in brand. Ik gilde, maar Lucius had het goed gepland, de Murmelio spreuk werkte vast goed. Ik zag Lucius naar me grijnzen. Ik voelde me weer wegzakken in mijn eerste paar jaren. Dit was eerder gebeurd, maar ik dacht dat het voorbij was. Niet dus. Nu voelde ik alleen maar meer pijn.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Waar kan ik met mezelf in springen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Minnesota -> Pendragon.
    Okay waar kan ik inspringen met Lily?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Je ging weer naar de gang
    Je kan james tegenkomen want hij is net weg van perkamentus


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Gabrielle Winona Monroe

    'N-niks... Het spijt me dat je door mij, in de problemen kwam. I-ik had niet het bos in moeten gaan. Ik bezorg iedereen alleen problemen.' Ik wilde haar tegenspreken en zeggen dat ze totaal niks aan die gebeurtenissen kon doen, maar voordat ik nog maar mijn mond open kon doen liep Evana alweer weg. 'Evana, wacht!' riep ik maar ze had me blijkbaar niet gehoord en was al uit het zicht verdwenen. Ik wilde achter haar aan rennen maar net op dat moment zei Perkamentus: 'Oke, laten we beginnen. Gabrielle, zou jij ook plaats willen nemen?' Ik keek in de doordringende blauwe ogen van Perkamentus. 'Maar professor -' 'Ga alsjeblieft zitten, Gabrielle.' Herhaalde Perkamentus nadrukkelijk en ik wist dat ik geen andere keuze had. Ik ging zitten maar kon me niet concentreren en voelde de hele tijd de aandrang om het klaslokaal uit te rennen om achter Evana te gaan.

    [Ik dacht erover na om Andromeda Zwarts te maken, alleen lijkt dat me een beetje raar omdat Nymphadora ook nog op Hogwarts zit... dus ik weet niet of iemand daar misschien een oplossing voor heeft of zal ik het idee maar gewoon laten varen?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 20:50 ]

    Rebecca.

    Ik pak mijn tas in en loop het lokaal uit. Gatverdamme, wat een rotweer buiten. Op de gang kom ik Arthur nog tegen - die een geweldig plan heeft om die toverkol van bezweringen aan haar stoel te lijmen - maar ik kijk niet naar hem om. In gedachten verzonken bots ik tegen iemand op. 'Sorry... Oh, Lily! Hoi!' zeg ik dan enthousiast en ze kijkt me raar aan. 'Hoe- hoe gaat ie?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pendragon schreef:
    Minnesota -> Pendragon.
    Okay waar kan ik inspringen met Lily?


    Je bent tegen Rebecca opgebotst en we gaan nu naar Gedaanteverwisselingen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:49 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Evana Lexie Morson
    Hij hield niet op. De pijn hield niet op. Was ik maar niet weggegaan bij Gabrielle. Hoelang zou het nog duren? Lucius' grijnzende gezicht torende nog steeds boven alles uit.


    Tijd voor koffie.

    Enervatio schreef:
    Gabrielle Winona Monroe

    (...)

    [Ik dacht erover na om Andromeda Zwarts te maken, alleen lijkt dat me een beetje raar omdat Nymphadora ook nog op Hogwarts zit... dus ik weet niet of iemand daar misschien een oplossing voor heeft of zal ik het idee maar gewoon laten varen?


    {misschien als je haar gewoon in het 6de plaatst?}


    Tijd voor koffie.

    Lily Evers
    "Gaat wel hoe gaat het met jou?" vraag ik glimlachend, "volgens mij moeten we naar gedaanteverwisseling" grijns ik.
    "Doei, ik spreek je nog wel" zeg ik en loop richting het lokaal wanneer ik aan kom ga ik alleen aan een tafel zitten en wacht tot dat de les begint,


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lisanne

    Ik wil net naar gedaanteverwisselingen lopen, als ik Lucius' stem opeens hoor. Ik loop de hoek om, en kijk met open mond toe hoe Lucius Evana martelt. Dan merkt hij mij op, en laat zijn stok zakken. Evana krabbelt geschokt op.
    'Kon je je niet inhouden, Malfidus? Lafaard. Als ik vanavond win, laat jij mijn vrienden en vriendinnen met rust, begrepen?' sis ik woedend. Ik heb geen idee waar ik het lef vandaan haal, maar ik doe tenminste iets.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Evana Lexie Morson
    Ik krabbel op, maar ik val bijna weer om. Snel leun ik tegen de muur aan. Ik kijk naar de reden waarom Lucius stopte. Lisanne. Ze heft het over 'vanavond.' hoe bedoelt ze, vanavond? Lucius lijkt een beetje verdwaast maar hersteld snel. "Ze vroeg er zelf om." ik voel me verontwaardigt. "Ja vast." zegt Lisanne sarcastisch. Lucius knijpt zijn ogen tot spleetjes. "Wacht maar. Vanavond merk je het vanzelf wel." gaat Lucius met Lisanne duelleren? Dat meent ze niet!


    Tijd voor koffie.

    Lisanne

    'Goed. Wat jij wilt,' zeg ik koeltjes tegen Lucius, en loop samen met Evana naar Gedaanteverwisselingen.
    'Gaat het? De Cruciovloek is een vreselijke onvergeeflijke vloek,' zeg ik bezorgd tegen Evana.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Evana Lexie Morson
    "Gaat het? De Cruciovloek is een vreselijke onvergeeflijke vloek," vroeg Lisanne. Ik voelde me slecht. "D-dit deed hij ook i-in het eerste e-en tweede." ik slikte. Ik keek naar Lucius die wegliep. Ik voelde een paar tranen over mijn wang lopen. "L-laten we naar de les gaan.", alsof ik me goed genoeg voelde om te lopen. Dus niet. Maarja, in een lokaal waren stoelen. En geen Malfidussen. Lisanne keek naar me. "Weet je het zeker?" vroeg ze.


    Tijd voor koffie.