Dat geestelijk gehandicapten ook gewoon verliefdheid kennen. Ik heb een nicht met het down syndroom die gister haar twintigste verjaardag vierde. Een vriendin van haar die ook down heeft bleef bij haar logeren.
Ze waren het huis Anubis aan het kijken en ik kwam even wat eten en drinken brengen. Ik hoorde ze praten over ene Luuk dus ik vroeg wie dat was. Die vriendin vrolijk antwoorden: "Luuk is mijn man. We zijn al dertig jaar getrouwd!" en mijn nicht: "Dat is niet waar hoor, ze wil met hem trouwen maar hij niet met haar." En toen begonnen ze een hele discussie over met wie Luuk wou trouwen :'). (Uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat Luuk en Martin al getrouwd was)
Daarna gingen we verder praten over verliefdheid. Die vriendin vond dat je weet dat je verliefd bent als je kriebels in je buik voelt, mijn nicht vond dat je het weet als je seks met hem wil hebben :'D. Ondertussen smeerde ze trouwens een 3 centimeter dikke boterlaag op een stukje stokbrood.
Ze zien er eigenlijk helemaal niet uit als twintig, eerder dertien. Maar het is wel echt grappig om met ze te praten :'3.
i put the fun in funeral