• Dat geestelijk gehandicapten ook gewoon verliefdheid kennen. Ik heb een nicht met het down syndroom die gister haar twintigste verjaardag vierde. Een vriendin van haar die ook down heeft bleef bij haar logeren.
    Ze waren het huis Anubis aan het kijken en ik kwam even wat eten en drinken brengen. Ik hoorde ze praten over ene Luuk dus ik vroeg wie dat was. Die vriendin vrolijk antwoorden: "Luuk is mijn man. We zijn al dertig jaar getrouwd!" en mijn nicht: "Dat is niet waar hoor, ze wil met hem trouwen maar hij niet met haar." En toen begonnen ze een hele discussie over met wie Luuk wou trouwen :'). (Uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat Luuk en Martin al getrouwd was)
    Daarna gingen we verder praten over verliefdheid. Die vriendin vond dat je weet dat je verliefd bent als je kriebels in je buik voelt, mijn nicht vond dat je het weet als je seks met hem wil hebben :'D. Ondertussen smeerde ze trouwens een 3 centimeter dikke boterlaag op een stukje stokbrood.
    Ze zien er eigenlijk helemaal niet uit als twintig, eerder dertien. Maar het is wel echt grappig om met ze te praten :'3.


    i put the fun in funeral

    Ik heb een vriendin die geestelijk gehandicapt is. (ze heeft geen down syndroom). En die is heel snel verliefd op een jongen. Ze hoeft er allen maar 1 zien rond lopen en ze vindt hem al leuk. en ik overdrijf niet :''D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    No shit Sarahlock :P

    Geestelijk gehandicapten zijn niet altijd even goed in het zeggen van wat ze denken maar ze hebben wel degelijk gevoelens xD


    quidquid excusatio prandium pro

    mijn nicht vond dat je het weet als je seks met hem wil hebben :'D
    Jouw nicht is geniaal. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:17 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:17 ]


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Dat laatste gaat niet gebeuren, ik ben de enige die Ronaldo's kindje zal dragen (cat)


    Te laat, hij en ik hebben al een mooie...

    Ahem. Ik zei niks (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Combustible schreef:
    (...)
    Dat laatste gaat niet gebeuren, ik ben de enige die Ronaldo's kindje zal dragen (cat)


    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:17 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb er nog niet over nagedacht, maar het is wel logisch dat ze verliefdheid kennen. dat zij ook maar mensen hoor. En ik vind het trouwens heel schattig.

    :D


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Discord schreef:
    (...)

    Te laat, hij en ik hebben al een mooie...

    Ahem. Ik zei niks (cat)

    Heeft Alwin ook een baarmoeder dan? (cat)


    Let it come and let it be

    Discord schreef:
    (...)

    Te laat, hij en ik hebben al een mooie...

    Ahem. Ik zei niks (cat)


    Papa?! PAPA! IK HEB JE ZO VRESELIJK GEMIST!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Combustible schreef:
    (...)
    Heeft Alwin ook een baarmoeder dan? (cat)


    Baarmoeders zijn zo 2011 voor christus. Ik implanteer blastocyten in mijn heup :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    No shit Sarahlock :P

    Geestelijk gehandicapten zijn niet altijd even goed in het zeggen van wat ze denken maar ze hebben wel degelijk gevoelens xD


    Dat ze gevoelens hebben weet ik, ze kan heel boos worden en dan kan ze aardig hard meppen .___.


    i put the fun in funeral

    Discord schreef:
    (...)

    Baarmoeders zijn zo 2011 voor christus. Ik implanteer blastocyten in mijn heup :Y)

    Maar... Maar... Cristiano beloofde me trouw aan me te blijven (huil)


    Let it come and let it be

    Discord schreef:
    (...)

    Baarmoeders zijn zo 2011 voor christus. Ik implanteer blastocyten in mijn heup :Y)


    Oh my God... Je bent mijn vader niet... je bent mijn móédér? O_O... Mama, jezus christus...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Dat ze gevoelens hebben weet ik, ze kan heel boos worden en dan kan ze aardig hard meppen .___.


    Geef haar bokshandschoenen, die komen zachter aan geloof ik xD


    quidquid excusatio prandium pro