• Na het plotselinge overlijden van Zayn Malik besluiten de overige One Direction leden ieder terug te verhuizen naar hun ouders en verkopen ze het gezamenlijke huis in Londen. Op Zayn's sterfbed is een brief aangetroffen, gericht aan Louis. De jongens zijn nieuwsgierig wat er precies in de brief stond, maar Louis weigert het te vertellen.
    Het contact tussen de jongens verwatert, tenminste dat is wat Louis denkt. Zeker als hij de biografieën van Harry en Liam ziet op Twitter. Beide hebben ze er niet meer in staan dat ze deel uitmaken van One Direction. Enkel Niall heeft het er nog steeds in staan. Louis besluit Niall in Ierland op te zoeken en te praten over hoe het nou verder moet met One Direction.

    Sorry voor de fucked up uitleg, maar ik kan het niet beter verwoorden in zo weinig zinnen.
    Ik weet dat ik voor mezelf schrijf en dat doe ik ook, maar ik vraag me af of er mensen zijn die interesse hebben in dit verhaal en ik het dus op Quizlet zal plaatsen.
    Dus laat me weten wat je vind. En eventueel een andere titel? :3

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:49 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    Zou When you're gone - Avril Lavigne een geschikt liedje zijn om te zingen voor Zayn?


    Ik vind het (eerlijk gezegd) een afgezaagd liedje. :Y) Maar verder: DOEN! En waarschuw me als je begint, het ziet er echt een geweldig verhaal uit.

    Mags schreef:
    Doen, ik zou wel een poging wagen om het te lezen. (:


    There is nothing more badass than being yourself

    Starkiller schreef:
    Doen & waarschuw me (:

    Le this (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mags schreef:
    Doen, ik zou wel een poging wagen om het te lezen. (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Starkiller schreef:
    Doen & waarschuw me (:


    The odds are néver in our favor.

    Starkiller schreef:
    Doen & waarschuw me (:


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Starkiller schreef:
    Doen & waarschuw me (:


    I'm in love with you and all your little things

    Doen!
    Zou je het even willen zeggen als je begint? (:


    Tears are words the heart can't say.

    Zeker en vast doen! (; En waarschuw me alsjeblieft als je begint! (;


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Starkiller schreef:
    Doen & waarschuw me (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    i want read it <3


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Starkiller schreef:
    Doen & waarschuw me (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Doen, en zou je me willen waarschuwen als het begint?

    Als je hem schrijft ga ik hem lezen ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mags schreef:
    Doen, ik zou wel een poging wagen om het te lezen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking