In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.
Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.
Naam:
Leeftijd:
Hoe ben je op school:
Uiterlijk:
Hoe ben je buiten school, dus je gekte/gave:
Extra's:
Hobby's:
Waar ben je op uit:
Het liefst hou ik de aantallen gelijk, dus even veel jongens als meisjes. Als je een dubbelrol neemt dus ook een jongen en een meisje nemen, tenzij iemand twee jongens neemt en de ander twee meisjes maar regel dit wel van te voren als je dat wil.
Deze heb ik van een andere site geplukt (hij is van mij, ben op 3 sites rpg mod) Dus het kan wat vaag zijn. Vragen mag je gewoon stellen.
"It's funnier in Enochian." ~ Castiel