• Heey lievords!!
    JA ik weet het!
    Wéér een rollen-tropic omdat ik wéér een serie ga beginnen.
    hij komt misschien NIET op quizlet,dat weet ik nog niet!ik laat dat aan jullie over!;)

    Ik zoek nog rollen voor mijn nieuwe serie!!;)

    het verhaal heet:
    I fell in love with you, in that one photo Shot...[Th]

    waarom het verhaal zo heet enzo dat vertel ik nog niet!!;)MAar het wordt wel een TC en een G'cest in een!! Misschien later een BandCest!!

    Ik ga nu eens NIET met verrassingen werken!!;)

    Ik zoek de volgende rollen:

    1-Zusje Gustav!!:bezet!:P
    2-Zusje Georg(in deze serie heeft hij der een!):
    3-Zusje(s) Tom&Bill(ja in deze serie hebben ze die!!):Bezet!:P
    4-Bf Zusje(s) Tom&Bill,en ook die van Georg en Gustav!(een of 2 personen dus!;)): PersianRose
    5-Bf Tom:Karin(A)
    6-BF Bill: BiLlPRinCeSs
    7-BF Georg:
    8-BF Gustav:xIKICKASS
    9-Camera man/vrouw:Karin!(A)(ja ik heb 2 rollen:P)

    Dit wil ik van je weten:

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Hier is het eerste deel!!:

    http://www.quizlet.nl/quiz/225624/i-fell-in-love-with-you-in-that-one-photo-shootth-proloog/

    Iedereen heeft gelijke kansen!!;)

    SUCCES!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik Verveel me weer is,, dus verzin er wel nog eenttje

    -welke rol?:
    Zusje Gustav!!
    -Naam(mag je zelf bedenken!):
    KiTtKaT
    -voornaam:
    Kitteny
    -Leeftijd:
    17
    -wat vindt je van G'cest? en TC?:
    Ik Gun Me broertje alles, zolang hij maar gelukkig is,, en de erest ook natuurlijk
    -Tekstje:
    Hoii !!! Ik ben Kitteny,, en ben 17 jaartjes JOng:D Ik Wil geen slijmende berigtjes, van, o Alsjeblieft will je Gustav vraagen om een handtekening,, want dat doe ik tog lekker niet:P Opsie,, Nu heb ik zekker weer veraden dat ik het zusjje, van die ''o Zo Geweldige'' Drummer ben -_-'' Ik Hou van hem echt waar,, maar mensjes willen bevriend met mij zijn,, omdat ze dan bij he kunnen zij! En ik heb nu dus geen Normaal leven meer, Ik Word ook niet meer gezien als, Kitteny. maar als Zusje van Gustav! Maar oke,, ik moet er maar mee leven. hij is tenslotten ook gewoon geweldig,, niet waar:P Hij is mijn groote voorbilt! Ik lief drumen, maar ik ben het nog aan het leren,, en tja van wie kan je drummen nou better leren,, dan van de drummer van ToHo?! ja van Mijn broertje :D Dus als hij thuis is en geslapen heeft, leer hij mij weer is wat bij.
    Vedder lief ik Skate,, Heb daar ook wel wat vrienden mee gemakkt,, ik ben best wel goed,, al zeg i khet zelf,, Zaoals je kan merken,, heb ik soms mijn Ego kantjes:P Maar ik ben wel heel lief hoor!! Oepsie.. Ik moet trouwens nu naar het skatepark. heb daar afgesproken
    XxBye



    -Plaatje!(niet te bloot en graag [url] {/url]):
    http://szokata.deviantart.com/art/girl-with-headphones-68454246
    [/url]


    Dunno ><

    yeaah aan genoemen!:P je doet dat leuk!!:D wil je misschien ook zo iets bedenken bij zusje van Georg??(A)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    tuurlijk :D KOmt er aan :P Eerst ff wat leuks bedenken


    Dunno ><

    :O Ik dat ook best bedenk wil :D (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hij is er al lievords!!!:D

    Hier is de link!:

    http://www.quizlet.nl/quiz/225624/i-fell-in-love-with-you-in-that-one-photo-shootth-proloog/


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.