• Heey lievords!!
    JA ik weet het!
    Wéér een rollen-tropic omdat ik wéér een serie ga beginnen.
    hij komt misschien NIET op quizlet,dat weet ik nog niet!ik laat dat aan jullie over!;)

    Ik zoek nog rollen voor mijn nieuwe serie!!;)

    het verhaal heet:
    I fell in love with you, in that one photo Shot...[Th]

    waarom het verhaal zo heet enzo dat vertel ik nog niet!!;)MAar het wordt wel een TC en een G'cest in een!! Misschien later een BandCest!!

    Ik ga nu eens NIET met verrassingen werken!!;)

    Ik zoek de volgende rollen:

    1-Zusje Gustav!!:bezet!:P
    2-Zusje Georg(in deze serie heeft hij der een!):
    3-Zusje(s) Tom&Bill(ja in deze serie hebben ze die!!):Bezet!:P
    4-Bf Zusje(s) Tom&Bill,en ook die van Georg en Gustav!(een of 2 personen dus!;)): PersianRose
    5-Bf Tom:Karin(A)
    6-BF Bill: BiLlPRinCeSs
    7-BF Georg:
    8-BF Gustav:xIKICKASS
    9-Camera man/vrouw:Karin!(A)(ja ik heb 2 rollen:P)

    Dit wil ik van je weten:

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Hier is het eerste deel!!:

    http://www.quizlet.nl/quiz/225624/i-fell-in-love-with-you-in-that-one-photo-shootth-proloog/

    Iedereen heeft gelijke kansen!!;)

    SUCCES!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    zijn er geen mensen meer die een rol willen??:(


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik wil er anders nog wel eentje verzinnen [a]


    Dunno ><

    ik wil er anders nog wel eentje verzinnen [a]


    ja dat is goed!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jes!!:D

    komt er aan hoor


    Dunno ><

    ZusjeBill&Tom info komt ^^


    -Naam(mag je zelf bedenken!): Kaulitz adôh

    -voornaam: Feliciti

    -Leeftijd: 15

    -wat vindt je van G'cest? en TC?: Cool en mooi ^^

    -Tekstje:

    Haaii liefs ^^
    Mijn naam is dus zoals je misschien al doorhad Feliciti en ik leef al zo'n 15 hele jaren op deze planeet. Jaah, ik heet Kaulitz met m'n achternaam en jaah ik ben het zusje van Bill & Tom Kaulitz, die 2 van Tokio Hotel. Die knapperd op de foto? Dat ben ik adôh^^ Die heeft Bill getrokken als we waren gaan wandelen. Jaah, ik zit op zo'n waterding ^^ Moest van Billeyboy. Maar ach, die 2 zijn lief al kom ik ietsje beter met Bill overeen dan met Tom. Het is gewoon dat ik met Bill vele beter kan praten dan met Tom. Okay what evaah. Ik ga graag shoppen met vrienden en daarom zie je me ook erg vaak in het shoppingcenter! Maar ik moet gaan.

    SeeYou<3

    -Plaatje!(niet te bloot en graag [url] {/url]):
    [/url]http://media.photobucket.com/image/emo%20girl/sharmailiciouZz/emo/25743429.jpg?o=15

    Bf zusje Bill en Tom en Gustav en Georg xD
    Info komt!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    welke rol?:
    BF zusje van Bill en Tom en Gustav en Georg xD
    -Naam(mag je zelf bedenken!):
    Euhm.. Summer =D
    -voornaam:
    Rose (A)
    -Leeftijd:
    16
    -wat vindt je van G'cest? en TC?:
    Gaaf x]
    -Tekstje:
    Listen up Bitch!



    Yeah, Here I Am



    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze kan best een bitch zyn maar natuurlyk ook héééél erg aardig. En dat aardig en lief, is ze vooral tegen haar vrienden en vriendinnen.Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar. Maar die boeit natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!



    XxX Rose

    -Plaatje!(niet te bloot en graag [url] {/url]):
    Kyk maar in myn FB ;)
    [/url]



    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -welke rol?: Zusje Tom&Bill
    -Naam: Nousz
    -Voornaam: Anouschka
    -Leeftijd: 16
    -wat vindt je van G'cest? en TC?: Vind het kei tof en lees het ook graag x)
    -Tekstje:
    Ejj bitches ik ben Anouschka Kaulitz. Ja. Van Tom en Bill. Voor mijn zijn hun gewoon mijn broers en ik zie ze ook niet als rocksterren. Georg en Gustav ook niet. Ik lijk eigenlijk wel op mijn broers. Kwa karakter meer naar Bill toe. Voor de rest hou ik ook veel van muziek maken en bespeel zelf ook de gitaar. Zingen vink ook wel fun, maar durf het niet voor anderen. Maar ik ga, mam roept me Bubaai «3
    -Plaatje! : http://i38.tinypic.com/rcvrpe.jpg


    ~

    -welke rol?:
    Zusje(s) Tom&Bill(ja in deze serie hebben ze die!!):
    -Naam(mag je zelf bedenken!):
    Minnie Kaulitz
    -voornaam:
    Sill
    -Leeftijd:
    16
    -wat vindt je van G'cest? en TC?:
    Mijn Broertjes geile gewoon op elkaar. Zo Grapig om naar te kijken.. XD
    -Tekstje:
    Hoii,,Hoii, ik ben Sill,, Sill kautoz om precies te zijn. Of zoals TH me noemt MINNIE Kaultiz, Ze zien me niet als een KAulitz,, aangezien de Kaulitz familie bekent is,, en ike niet. Wat van mij dan ook niet hoeft, Dan hebben we straks helemaal geen PRIVE meer! Dat heb ik nu ook al niet meer hoor. maar ach. Ik lief mijn Vriendjes en Vrieninetjes,, en kan niet zonder hun! Ik haat Insecte,, net zoals mijn Grote broer Billy^^ ik ben net zoals hem ook alergies voor wepsesteken.. Dus als er 1tje bij onz in de buurt komt, zie je gaan Bill en Sill meer.. Vedder, ben ik Doods maar dan ook Doodsbang voor Clowns,, vraag me niet hoezo,, ik vind ze gewon eng!! ook Vogels, zij eng, maar minder Eng dan Clowns !!! Ik lijk best wel op me broers,, als ik iets niet heb van bill,, dan is het wel van Tom! Mijn Caracter eigenschappen zijn van Bill,, Tog heeft Tom die natuurlijk ook, angezien ze Twins Zijn:P Maar net zolas Bill laat ik dat meer merken. Maar kan ook weer alles weg stoppen zolas Tom. Van me uiterlijk moet ik het hebben van,, Uuh. Moeilijk. Ze kijken nu mee, dus ik zeg maar even niks, vordat ik klapen kan gaan opvangen:P Maar ik moet gaan,, Tom zit te zijke dat hij wil-_-'' Ginngen ze maar weer op tour,, was het veel rustiger,, en had ik de pc voor me aleen,, maar geen paniek, ik heb een Laptop,, van Bill Gejat :D dus, daar ga ik zo weer lekker vedder op. Maar nu moet ik echt weg. ik word me stoel nog afstrokken!!
    Xx Bye


    -Plaatje!(niet te bloot en graag [url] {/url]):-
    http://girltripped.deviantart.com/art/Sleeping-with-Devils-41766889[/url]


    Dunno ><

    welke rol?:
    BF zusje van Bill en Tom en Gustav en Georg xD
    -Naam(mag je zelf bedenken!):
    Euhm.. Summer =D
    -voornaam:
    Rose (A)
    -Leeftijd:
    16
    -wat vindt je van G'cest? en TC?:
    Gaaf x]
    -Tekstje:
    Listen up Bitch!



    Yeah, Here I Am



    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze kan best een bitch zyn maar natuurlyk ook héééél erg aardig. En dat aardig en lief, is ze vooral tegen haar vrienden en vriendinnen.Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar. Maar die boeit natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!



    XxX Rose

    -Plaatje!(niet te bloot en graag [url] {/url]):
    Kyk maar in myn FB ;)
    [/url]




    jij hebt de rol!;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -welke rol?:
    Zusje(s) Tom&Bill(ja in deze serie hebben ze die!!):
    -Naam(mag je zelf bedenken!):
    Minnie Kaulitz
    -voornaam:
    Sill
    -Leeftijd:
    16
    -wat vindt je van G'cest? en TC?:
    Mijn Broertjes geile gewoon op elkaar. Zo Grapig om naar te kijken.. XD
    -Tekstje:
    Hoii,,Hoii, ik ben Sill,, Sill kautoz om precies te zijn. Of zoals TH me noemt MINNIE Kaultiz, Ze zien me niet als een KAulitz,, aangezien de Kaulitz familie bekent is,, en ike niet. Wat van mij dan ook niet hoeft, Dan hebben we straks helemaal geen PRIVE meer! Dat heb ik nu ook al niet meer hoor. maar ach. Ik lief mijn Vriendjes en Vrieninetjes,, en kan niet zonder hun! Ik haat Insecte,, net zoals mijn Grote broer Billy^^ ik ben net zoals hem ook alergies voor wepsesteken.. Dus als er 1tje bij onz in de buurt komt, zie je gaan Bill en Sill meer.. Vedder, ben ik Doods maar dan ook Doodsbang voor Clowns,, vraag me niet hoezo,, ik vind ze gewon eng!! ook Vogels, zij eng, maar minder Eng dan Clowns !!! Ik lijk best wel op me broers,, als ik iets niet heb van bill,, dan is het wel van Tom! Mijn Caracter eigenschappen zijn van Bill,, Tog heeft Tom die natuurlijk ook, angezien ze Twins Zijn:P Maar net zolas Bill laat ik dat meer merken. Maar kan ook weer alles weg stoppen zolas Tom. Van me uiterlijk moet ik het hebben van,, Uuh. Moeilijk. Ze kijken nu mee, dus ik zeg maar even niks, vordat ik klapen kan gaan opvangen:P Maar ik moet gaan,, Tom zit te zijke dat hij wil-_-'' Ginngen ze maar weer op tour,, was het veel rustiger,, en had ik de pc voor me aleen,, maar geen paniek, ik heb een Laptop,, van Bill Gejat :D dus, daar ga ik zo weer lekker vedder op. Maar nu moet ik echt weg. ik word me stoel nog afstrokken!!
    Xx Bye


    -Plaatje!(niet te bloot en graag [url] {/url]):-
    komt zo!


    jij hebt ook de rol!;)

    xX[/url]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    THNQUUU (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bttr :P Nu heb ik 2 rollen.. XD Nee dit ben ik niet,, Heb ik lekker verzonne.:P Als je er nog 1tje nodig heb,, moet je maar zeggen, verzin ik nog wel weer wat :P


    Dunno ><

    Bttr :P Nu heb ik 2 rollen.. XD Nee dit ben ik niet,, Heb ik lekker verzonne.:P Als je er nog 1tje nodig heb,, moet je maar zeggen, verzin ik nog wel weer wat :P


    Okee!! Thanks voor je hulp!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    Okee!! Thanks voor je hulp!;)

    xX

    Is goed jo :P Ik doe het graag :D


    Dunno ><