• Naam: Dat weten alleen mijn vrienden. Jij noemt me gewoon Muggle. (Of Pizza, ik luister naar heel veel namen.)

    Leeftijd: 15, maar dat kan ik al snel weer veranderen.

    Woonplaats: Ik woon in Hogwarts en dan wel in de kerkers. I'm a true Slytherin, maar toch een anti-draco, dus sorry alle Dracetiers (of hoe jullie jezelf noemen.).

    Kort iets over mezelf: Ik been een zombie/pizza.

    Stand alones:Nope, geen enkele.

    Fanfictions:


    The AntiCharm

    Chayenne, Lizzy, Justine en Sophie gaan naar hun vijfde jaar op Zweinstein. Het schooljaar lijkt in het begin heel gewoon, maar na een tijdje leren ze elkaar kennen, en wordt het al snel een heel ander jaar dan anders. Zeker als ze te maken krijgen met een bepaalde groep leerlingen, die zich heel vreemd gedragen, en alles wijst erop dat professor Charming, hun schoolhoofd erachter zit.
    En wat als ze langzaamaan het gevoel krijgen dat die ene groep nou net iets van hen verwacht?


    Dit verhaal schrijf ik samen met Thestral, Chimaera en Animagus. Have fun!



    Past or Present?


    Roanne Rhinnos, een normaal meisje, normaal leven, totdat die brief bij haar op de deurmat viel. Zweinstein, en ze willen haar!

    Maar alles verloopt toch een beetje anders. Er zal een moment komen waaruit je zelf kunt kiezen welk einde je wilt lezen en ik zal zeggen wanneer dat moment is aangebroken!


    (De eerste hoofdstukken zijn wat lang, maar verder heb ik gemiddeld niet meer dan 500 woorden per hoofdstuk)



    Schooltrap



    Ik moet echt vaker slapen, want ik heb de meest te gekke droom gehad. Een verhaal in de wereld van Twilight. (Geen parody dus) Enjoy!




    Lopend verhaal: Scroll omhoog. Met The AntiCharm ben ik actief aan het schrijven.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 18:58 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik vond alleen het plaatje interessant:X


    You've cat to be kitten me right meow.