• Ik heb vandaag een samsung 335 (chat) gekocht.
    Maar hoe lang moet ik hem nu voor de eerste keer opladen?
    In de winkel hebben ze niks gezegt en in de handleiding staat gewoon van laad de batterij op tot ze helemaal vol is of zo iets!Niet echt precies dus.
    Moet ze 24 uur of 12 uur worden opgeladen of 8 uur?
    Kheb er geen idee van!
    Jullie wel???
    dankje!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 13:18 ]

    Heeft er nog iemand informatie???
    alvast bedankt!

    Met die universele batterijen moet je je gsm geen 12 of 24 uur meer opladen (:
    Ik heb de mijne moeten leeg gebruiken (als hij al opgeladen is van de fabriek) en dan laten opladen tot hij gewoon vol was

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 13:34 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    damn, dat ding gaat er echt niet dood van alsie een paar minuten te lang in de oplader zit hoor. gewoon de stekker erin douwen klaar


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je vraagt hoelang je je telefoon moet opladen? toch gewoon tot dat het balkje vol is? & volgens mij is dat écht niet 24 UUR. -.-"


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ...Dit is geen domme vraag.

    No, this is a truly retarded question.

    Tot je telefoon vol is.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PinkaminaPie schreef:
    -facepalm- simpel tot dat ding zegt: "Batterij vol/Batterij is helemaal opgeladen/nog meer dingen dat met batterij vol te maken heeft."


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    COMMUNISM schreef:
    ...Dit is geen domme vraag.

    No, this is a truly retarded question.

    Tot je telefoon vol is.
    (no_chears)


    xD hhhaaa niet dus!!!!:@

    PinkaminaPie schreef:
    -facepalm- simpel tot dat ding zegt: "Batterij vol/Batterij is helemaal opgeladen/nog meer dingen dat met batterij vol te maken heeft."
    Ik wil niet gemeen overkomen ofzo, maar wanneer je eens gsm koopt moet je hem vaak eerst helemaal plat laten lopen en hem dan een dag in de lader laten zitten. Of zo was het vroeger toch dus laat die facepalm maar zakken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PinkaminaPie schreef:
    -facepalm- simpel tot dat ding zegt: "Batterij vol/Batterij is helemaal opgeladen/nog meer dingen dat met batterij vol te maken heeft."

    Tragically schreef:
    Tot het balkje vol is inderdaad, maar meestal krijg je dan nog een melding -bijvoorbeeld een piep geluidje of zo- tenminste, dat doet mijn gsm dan toch als hij vol is (:


    26 - 02 - '16

    Oke sorry hoor, maar hoeveel topics ga je nog aanmaken over je gsm?

    ont: Opladen tot het balkje vol is lijkt me wel voldoende :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tot er staat batterij vol. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is goed voor je mobiel als je hem de eerste keer helemaal oplaad tot hij meldt dat hij van de stroom af moet, en hem dan leeg laat lopen tot hij uitvalt. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De allereerste keer laat je 'm het beste redelijk wat uurtjes in het stopcontact zitten, dat heb ik ook altijd geweten.


    Has no one told you she's not breathing?

    -lacht-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.