• Wat vinden jullie?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    ik vind dat ze vrolijker moeten kijken:) always keep on smiling_O_

    Inkheart schreef:
    ik vind dat ze vrolijker moeten kijken:) always keep on smiling_O_

    Linker of de rechter? Haha, het ging eingelijk om de muziek XD


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik vind ze wel leuk. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind 't wel goed gezongen, alleen zou het toch echt wat beter zijn als er ook een beetje gelachen werd, dat maakt het ook een stuk leuker om er naar te kijken, want enig plezier kan ik er zo echt niet in ontdekken. Wel goed dus, maar het mag van mij iets spontaner, vrolijker, daar wordt de zang ook plezieriger van, maar ik kan 't in elk geval niet zo mooi nadoen hoor =D

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:32 ]


    “Love is a contradiction.”

    Hoe kan het dat die linkse haar haar niet voor haar ogen valt als ze haar hoofd naar beneden houdt? Als ik nog maar eraan denk om naar beneden te kijken, valt mijn haar naar beneden !

    Ganymede schreef:
    Hoe kan het dat die linkse haar haar niet voor haar ogen valt als ze haar hoofd naar beneden houdt? Als ik nog maar eraan denk om naar beneden te kijken, valt mijn haar naar beneden !

    Whahaha


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    (...)
    Linker of de rechter? Haha, het ging eingelijk om de muziek XD

    beide maar vooral de rechter.

    Ladylit schreef:
    Ik vind 't wel goed gezongen, alleen zou het toch echt wat beter zijn als er ook een beetje gelachen werd, dat maakt het ook een stuk leuker om er naar te kijken, want enig plezier kan ik er zo echt niet in ontdekken. Wel goed dus, maar het mag van mij iets spontaner, vrolijker, daar wordt de zang ook plezieriger van, maar ik kan 't in elk geval niet zo mooi nadoen hoor =D


    dit^ bedoelde ik daar mee.

    Het is niet verkeerd, maar het past tegelijkertijd ook niet. Ik weet niet wat het is. Soms mag er ook wat meer energie in.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury