Ik heb er net eentje gehad van mijn tante, maar ik kan het dus nog niet spelen. Hoe hebben jullie het geleerd, of beter gevraagd hoe kan ik het gratis leren? Dankuu
Gratis? Lukt bijna niet :'D Als je het echt goed wilt doen, moet je boeken kopen. Die filmpjes op Youtube met tutorials enzo zijn echt slecht, als je het mij vraagt.
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...
Ik zit op keyboardles (:
Maar ik kijk op internet (niet tutorials op youtube) voor verschillende akkoorden en ik heb ook een site voor liedjes met akkoorden, zo kan ik heel veel liedjes spelen (:
O! Maar ik moet wel zeggen dat je beter wel echt les moet hebben want meestal ga je het zelf verkeerd aanleren, dat had ik in het begin ook en toen moest ik daarna op les een hele andere techniek aanleren (de goede dan) (:
ik zit op pianoles, maar op school moeten wij bij muziek ook keyboard spelen. Maar verder zou ik op internet filmpjes opzoeken en een afbeelding zoeken waar de noten op de toetsen staan. het zou kunnen dat je het verkeerd aanleerd, maar het ligt aan jou of je op les wilt gaan of niet.