• Ik heb er net eentje gehad van mijn tante, maar ik kan het dus nog niet spelen. Hoe hebben jullie het geleerd, of beter gevraagd hoe kan ik het gratis leren? Dankuu


    Where words fail, music speaks

    op school. toen moesten we een deuntje die ik na 2 jaar nog ken van een nummer. aabcccdeeefggefgfg aaaargggg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gratis? Lukt bijna niet :'D Als je het echt goed wilt doen, moet je boeken kopen. Die filmpjes op Youtube met tutorials enzo zijn echt slecht, als je het mij vraagt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    filmpjes op internet? - niet dat dat makkelijk is ofzo x]
    Of zoek iemand in je omgeving die het je kan leren?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik leer het via youtube of ga zelf uitvinden hoe het werkt. Typ het liedje in, daarna piano tutorial erachter! (: Succes, x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zit op keyboardles (:
    Maar ik kijk op internet (niet tutorials op youtube) voor verschillende akkoorden en ik heb ook een site voor liedjes met akkoorden, zo kan ik heel veel liedjes spelen (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb het grotendeels mezelf geleerd.


    i put the fun in funeral

    O! Maar ik moet wel zeggen dat je beter wel echt les moet hebben want meestal ga je het zelf verkeerd aanleren, dat had ik in het begin ook en toen moest ik daarna op les een hele andere techniek aanleren (de goede dan) (:


    Not all those who wander are lost.

    ik zit op pianoles, maar op school moeten wij bij muziek ook keyboard spelen. Maar verder zou ik op internet filmpjes opzoeken en een afbeelding zoeken waar de noten op de toetsen staan. het zou kunnen dat je het verkeerd aanleerd, maar het ligt aan jou of je op les wilt gaan of niet.


    You are the dream. I am the dreamer.

    ikzelf heb ook pas een, en ik gebruik gewoon filmpjes van youtube.
    bv zoiets:



    xxx.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik heb een jaar piano gespeeld, maar die leraar was een dick. Nu weet ik eigenlijk geen één noot meer, dus leer ik alles van YouTube.


    Smile and live.

    Ik moet een paar keer op school keyboard spelen. Maar dat gaat niet met mijn korte vinger


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor