• *RAGE*

    Frigga schreef:
    You go girl!
    OH ik haat zulke mensen zo he, die denken dat ze alles zijn maar o wee als ze zonder hun mammie of vriendin zijn dan kunnen ze niks. Stelletje baby's zijn het gewoon. En dan zeggen dat vrouwen dom zijn en niks zonder mannen zijn, nou het is eerder andersom! Sommige mannen moet je echt gewoon opsluiten. Maar ja die komt zichzelf nog wel tegen, niemand wil hem toch als vriend/man. En dan zit hij dadelijk zonder iets te eten, want hij kan niet koken, in een vies krot, want opruimen kunnen ze ook niet. Helemaal alleen want iedere vrouw rent gillend voor hem weg. Zijn verdiende loon.

    Je hebt he-le-maal gelijk!

    Awesome troll is awesome.

    Je realiseert je nu wel dat je die gast de dag van z'n leven hebt gegeven? :W

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 17:33 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dit is gewoon een ruzietje van niveau brugklas ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    You came.
    You saw.
    You kicked some ass.
    I LOVE YOU.


    There's power in the words you whisper.

    Howl schreef:
    (...)
    Gelukkig zijn er nog wel wat aardige jongens op het internet. :')

    haha ik vroeg ken je twilight hij ja mijn zus bahbahbah in het engels. en ik telkens mijn engels is slecht even vertalen hoor. zeg maar ik; ging helemaal plat en toen hadde we het over muziek glee en hobbies en hij vond me lief en creatiefxD(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Calliste schreef:
    ''I say you need to make sandwiches and shut the fuck up''

    geniaal :'DD

    Dit. Ik moest hier zo hard om lachen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb de moeite niet gedaan om het uit te lezen. :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    COMMUNISM schreef:
    Awesome troll is awesome.

    Je realiseert je nu wel dat je die gast de dag van z'n leven hebt gegeven? :W

    Ik wist niet dat die gast een leven had?

    Howl schreef:
    (...)
    Ik wist niet dat die gast een leven had?

    Je begrijpt kennelijk niet wat trollen inhoudt. Ik ga ook wel eens op Omegle en zeg dat meisjes terug de keuken in moeten i.p.v op Omegle te zitten. Ik lach me dan stuk op reacties zoals de jouwe. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    Je begrijpt kennelijk niet wat trollen inhoudt. Ik ga ook wel eens op Omegle en zeg dat meisjes terug de keuken in moeten i.p.v op Omegle te zitten. Ik lach me dan stuk op reacties zoals de jouwe. :W

    Jammer genoeg zijn er mensen die het echt menen. Het leuke aan internet is dat je niet weet wie zielig is en wie zielig doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Jammer genoeg zijn er mensen die het echt menen. Het leuke aan internet is dat je niet weet wie zielig is en wie zielig doet.

    En het is obvious dat deze jongeman op sites zit zoals 4Chan en Memebase. :Y)

    -sees alotta referrals to meme's-
    :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    Je begrijpt kennelijk niet wat trollen inhoudt. Ik ga ook wel eens op Omegle en zeg dat meisjes terug de keuken in moeten i.p.v op Omegle te zitten. Ik lach me dan stuk op reacties zoals de jouwe. :W

    Ja ik weet heus wel wat trollen inhoudt. :W
    Ik kan me er alleen niet in verplaatsen hoe je je kapot kan lachen om dit soort discussies. Ik zie er de humor niet echt van in.

    seriously???
    mannen en jongens zijn soms ZOOO gestoord..
    er zijn genoeg jongens die niet zo zijn..
    !!!! sla m in mekaar


    you make everything seem so possible <3

    Whuuut, hoe krijg jij die vragen daar bovenaan? I want!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hij zegt dat jongens voor zichzelf kunnen zorgen en blablabla

    Waarom moest jij dan een sandwich maken voor hem? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you