• Even een flashback:
    2 Months ago:
    Sevda: 'Mag ik mijn haar bleken?'
    Mama: 'Never!'

    2 Weeks ago:
    Mama: 'Ja mag je haar nog één keer zwart verven, je natuurlijke haarkleur en daarna voorlopig niet meer. Straks valt je haar uit!'
    Sevda: -Kreunt verveeld- 'Oh, fijn. Mag kleurspoeling wel?'
    Mama: 'Kleurspoeling mag je zo vaak doen als je wilt.'
    Sevda: 'Maar gaat dat wel met zwart haar?'
    Mama: 'Ja dat gaat!'

    Yesterday:
    Sevda: -Hobbelt naar de kapperswinkel en vraagt om kleurspoeling-
    Winkelier/Kapper: 'Dan mot je het eerst ontkleuren.'
    Sevda: -Gaat zonder kleurspoelign naar huis-
    Mama: 'Dat gaat wel! Blauw, roze, rood, en donkergroen moet allemaal kunnen!'
    Sevda: 'Maar die man zei dat ik het dan moest ontkleuren...'
    Mama: 'Dat kan ook zo, maar dan moeten het wel sterke kleuren zijn!'

    Today:
    Sevda: -Haalt donkerroze en donkergroen en verft haar haren daarmaa-
    Resultaat: NOTHING


    Blèr maar wat je wilt, maar nu ga ik mijn haar ontkleuren/bleken want ik heb die potjes niet voor niets gekocht. Ze stemt er maar mee in of heeft pech, als ze nou gewoon had toegegeven was er niets aan de hand for god sake :W
    Okay, nu ben ik pissed.
    Ik leg het hele verhaal rustig uit begint het geschreeuw al weer: 'Je gaat het mooi niet bleken!' En toen brak de hel zachtjes los, other words: Drop dead, ik ga morgen m'n bleekzooi halen, smeer het in m'n haar en als dat d'r niet bevalt heeft ze pech.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 16:29 ]


    Let it come and let it be

    urrrm. meid ga naar de kapper en laat het daar doen want als je het thuis moet doen met die moeder van je... ten eerste haar opmerking: dan valt je haar nog uit... urrm het is heerverf geen chemotherapie, dat gebeurt echt niet.
    En dan zeggen dat kleurspoeling op zwart haar kan... echt niet. dat houd niet. Ik heb donkerbruin van mezelf en dat houd ook niet.


    Hell is what you make it.