• Even een flashback:
    2 Months ago:
    Sevda: 'Mag ik mijn haar bleken?'
    Mama: 'Never!'

    2 Weeks ago:
    Mama: 'Ja mag je haar nog één keer zwart verven, je natuurlijke haarkleur en daarna voorlopig niet meer. Straks valt je haar uit!'
    Sevda: -Kreunt verveeld- 'Oh, fijn. Mag kleurspoeling wel?'
    Mama: 'Kleurspoeling mag je zo vaak doen als je wilt.'
    Sevda: 'Maar gaat dat wel met zwart haar?'
    Mama: 'Ja dat gaat!'

    Yesterday:
    Sevda: -Hobbelt naar de kapperswinkel en vraagt om kleurspoeling-
    Winkelier/Kapper: 'Dan mot je het eerst ontkleuren.'
    Sevda: -Gaat zonder kleurspoelign naar huis-
    Mama: 'Dat gaat wel! Blauw, roze, rood, en donkergroen moet allemaal kunnen!'
    Sevda: 'Maar die man zei dat ik het dan moest ontkleuren...'
    Mama: 'Dat kan ook zo, maar dan moeten het wel sterke kleuren zijn!'

    Today:
    Sevda: -Haalt donkerroze en donkergroen en verft haar haren daarmaa-
    Resultaat: NOTHING


    Blèr maar wat je wilt, maar nu ga ik mijn haar ontkleuren/bleken want ik heb die potjes niet voor niets gekocht. Ze stemt er maar mee in of heeft pech, als ze nou gewoon had toegegeven was er niets aan de hand for god sake :W
    Okay, nu ben ik pissed.
    Ik leg het hele verhaal rustig uit begint het geschreeuw al weer: 'Je gaat het mooi niet bleken!' En toen brak de hel zachtjes los, other words: Drop dead, ik ga morgen m'n bleekzooi halen, smeer het in m'n haar en als dat d'r niet bevalt heeft ze pech.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 16:29 ]


    Let it come and let it be

    Je weet hoe ik erover denk 8) Maar 't is jouw haar :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Elements schreef:
    Ik zou je haar niet al te heftig bleken want dan kan de helft eraf.. Als je slim bent doe je het met 20 of 30. Want het gaat aan de onderkant harstikke dood als je een heftigere bleek gebruikt. (Tenzij je kort haar hebt dan is het namelijk gezonder.) Ik zou het ook niet te vaak bleken als het niet meteen licht genoeg word.

    Ik heb halflang (tot vlak onde rmijn schouders) haar, maar daar gaat weer een stuk vanaf, dus ik vind dat ik vrij kort haar heb (cat)


    Let it come and let it be

    Merida schreef:
    Je weet hoe ik erover denk 8) Maar 't is jouw haar :Y)

    Ik kom niet verder als die 'nooo' D:


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik heb halflang (tot vlak onde rmijn schouders) haar, maar daar gaat weer een stuk vanaf, dus ik vind dat ik vrij kort haar heb (cat)


    Hmm misschien heb je dan geluk. Ik zou wel voor je het doet heel goed voor je haar zorgen met haarmaskers etc (en daarna ook veel haarmaskers). Want het is echt een heftig trucje. Als je het bleekt en je gebruikt spoeling en het vervaagt krijg je trouwens wel echt hele spannende kleuren zoals lichtroze enzo:P


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    (...)

    Hmm misschien heb je dan geluk. Ik zou wel voor je het doet heel goed voor je haar zorgen met haarmaskers etc (en daarna ook veel haarmaskers). Want het is echt een heftig trucje. Als je het bleekt en je gebruikt spoeling en het vervaagt krijg je trouwens wel echt hele spannende kleuren zoals lichtroze enzo:P


    Waarom denk je dat de ontkleuring NIET bij mijn haar komt XD.
    Weet ik zeker dat het oranje word.. XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Veel succes. Laat het er niet uitvallen. En ik doe het maar niet, want lichte kleuren staan mij niet. Dan lijkt ik een blonde neger:3


    Food.

    Midna schreef:
    (...)

    Waarom denk je dat de ontkleuring NIET bij mijn haar komt XD.
    Weet ik zeker dat het oranje word.. XD


    Nouja als je het blond of wit wil hebben is het natuurlijk prima. Of als je het in kinky kleurtjes als rood roze blauw groen wilt hebben ook prima. Maar als je het na het bleken bruin wilt verven kan het groen wordenxD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Avil schreef:
    Veel succes. Laat het er niet uitvallen. En ik doe het maar niet, want lichte kleuren staan mij niet. Dan lijkt ik een blonde neger:3

    Albino!:9~


    Let it come and let it be

    Elements schreef:
    (...)

    Nouja als je het blond of wit wil hebben is het natuurlijk prima. Of als je het in kinky kleurtjes als rood roze blauw groen wilt hebben ook prima. Maar als je het na het bleken bruin wilt verven kan het groen wordenxD


    Uhu I know XD

    Mja, bleken terwijl je rood haar heb.. XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Uhu I know XD

    Mja, bleken terwijl je rood haar heb.. XD

    Dan kun je er beter eerst een bruintiny overheen doen :3


    Let it come and let it be

    Nouja als het de eerste keer niet helemaal de goede kleur heeft doe je het nog een keer. Het probleem komt als je het weer rood wil want rode haafverf vervalt op de een of andere manier. Heb mijn haar 2 en een halve maand geleden rood (pernament) geverfd en het is nu toch echt weer bruin met een hele lichte rode gloed:P Als er wit onder zit... tjaa..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Nouja als het de eerste keer niet helemaal de goede kleur heeft doe je het nog een keer. Het probleem komt als je het weer rood wil want rode haafverf vervalt op de een of andere manier. Heb mijn haar 2 en een halve maand geleden rood (pernament) geverfd en het is nu toch echt weer bruin met een hele lichte rode gloed:P Als er wit onder zit... tjaa..


    Ligt per persoon denk ik.. Ik heb mijn haar tijd geleden ook rood geverfd..
    Maar, je ziet nu nog steeds dat het gewoon rood is.. Wel wat lichter ofzo geworden dan het was. Maar bruin ofzo zit er niet doorheen.

    Combustible schreef:
    (...)
    Dan kun je er beter eerst een bruintiny overheen doen :3

    Ik laat alles er wel uitgroeien ;P

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 15:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Okay, nu ben ik pissed.
    Ik leg het hele verhaal rustig uit begint het geschreeuw al weer: 'JE gaat het mooi iet bleken!' En toen brak de hel zachtjes los, other words: Drop dead, ik ga morgen m'n bleekzooi halen, smeer het in m'n haar en als dat d'r niet bevalt heeft ze pech.


    Let it come and let it be

    Je krijgt geen felle kleuren op donker haar zonder het te bleken. Impossible.
    Als je d'r een flinke dosis peroxide overheen flikkert, zou ik het de kapper laten doen + daarna de kleur naar wens, maar het is inderdaad zo dat het een aanslag op je haar is, omdat dit spul de haarschubben verwijdt en de pigment eruit haalt. Ofwel: een blijvende verandering aan het haar. Ik heb mijn haar voor het eerst laten bleken/blonderen toen ik zeven was, eigenlijk een veel te jonge leeftijd voor zoiets maar goed, als je dit doet, zou ik het niet aanraden het te vaak te doen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 16:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb mijn haar super hard gebleekt en het is mega naar de zooi, het is helemaal stug en droog, ik condition het nu IEDERE dag of anders is het onaanvangbaar!
    Doe het niet, of doe het maar beetje bij beetje!


    Love is louder.