Ik wil ook geen bril, daarom heb ik nog steeds niet vertelt dat mn zicht slechter is geworden. Niet dat het zo'n probleem is, want ik heb altijd al beter gezien dan de meeste mensen, maar af en toe valt het me op. Dan heb ik het idee alsof ik naar een onscherpe foto kijk.
Wen eraan:Y) Brillen kunnen heel leuk staan. Behalve als je mijn hoofd hebt en een kapsel wat het totaal niet toestaat, like me:Y)
"Your life. Your choice. Think about what you want."
Ik heb een bril, het is beter voor je want anders ga je echt heel slecht zien en dat word steeds erger. En als je bril goed draagt dan kom je er sneller vanaf
Ik zie op 1 oog niet goed, maar op mijn ander perfect! Normaal moet ik een bril maar ik wil het ook niet, ik sta er gewoon niet mee! Maar sommige mensen staan er echt mee! En als je echt niet wil, lenzen?
I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011
Eyes schreef:
Ik heb een bril, het is beter voor je want anders ga je echt heel slecht zien en dat word steeds erger. En als je bril goed draagt dan kom je er sneller vanaf
dat is niet altijd waar
ligt eraan wat de sterkte van je glazen zijn
ik heb -6 en -5.5
en dat komt dus nooit meer goed
maar als jij -2 heb ofzo, ik zeg maar wat
dan kan het nog goed komen
Ik heb ook een bril, heb hem nooit op omdat ik dan last van me hoofd krijg.
Het is de goeie sterkte, maar ik heb hem nooit lang op waardoor me ogen er niet aan kunnen wennen.
Brillen kunnen leuk staan, ik zou kiezen voor een zwarte montuur.
Staat overal bij ^^
Ik moet ook een bril waarschijnlijk voor ver weg. ik ging in een melige bui met mijn ma in de v&d brillen op zetten en 1 voordeel. zwarte maar ook gekleurde staan me leuk dusja