• Yups, want ik moet een bril ;ss ik ga er vanmiddag eentje uitzoeken,
    maar ik wil he-le-maal geen bril ));
    Wie heeft er nog meer een bril? ^.^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb een bril. Als ze je helpen met uitzoeken, kunnen hun gelijk zien of die bij je staat;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Yep, ik heb er een, maar draag die nooit want ik heb sinds kort lenzen.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Merida schreef:
    'k Heb lenzen + bril


    Not all those who wander are lost.

    Ik wil ook geen bril, daarom heb ik nog steeds niet vertelt dat mn zicht slechter is geworden. Niet dat het zo'n probleem is, want ik heb altijd al beter gezien dan de meeste mensen, maar af en toe valt het me op. Dan heb ik het idee alsof ik naar een onscherpe foto kijk.

    Wen eraan:Y) Brillen kunnen heel leuk staan. Behalve als je mijn hoofd hebt en een kapsel wat het totaal niet toestaat, like me:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Merida schreef:
    'k Heb lenzen + bril


    Believe in yourself, change the world.

    ik heb lenzen & bril, maar draag ze geen van beide .. $ sorry mom!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb een bril, het is beter voor je want anders ga je echt heel slecht zien en dat word steeds erger. En als je bril goed draagt dan kom je er sneller vanaf


    Physics is awesome

    Ik zie op 1 oog niet goed, maar op mijn ander perfect! Normaal moet ik een bril maar ik wil het ook niet, ik sta er gewoon niet mee! Maar sommige mensen staan er echt mee! En als je echt niet wil, lenzen?


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Eyes schreef:
    Ik heb een bril, het is beter voor je want anders ga je echt heel slecht zien en dat word steeds erger. En als je bril goed draagt dan kom je er sneller vanaf


    dat is niet altijd waar
    ligt eraan wat de sterkte van je glazen zijn
    ik heb -6 en -5.5
    en dat komt dus nooit meer goed

    maar als jij -2 heb ofzo, ik zeg maar wat
    dan kan het nog goed komen

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 19:16 ]

    Ik hoef gelukkig geen bril, ik zou dat ook vreselijk vinden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb ook een bril, heb hem nooit op omdat ik dan last van me hoofd krijg.
    Het is de goeie sterkte, maar ik heb hem nooit lang op waardoor me ogen er niet aan kunnen wennen.
    Brillen kunnen leuk staan, ik zou kiezen voor een zwarte montuur.
    Staat overal bij ^^


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik moet ook een bril waarschijnlijk voor ver weg. ik ging in een melige bui met mijn ma in de v&d brillen op zetten en 1 voordeel. zwarte maar ook gekleurde staan me leuk dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Decisions schreef:
    Hoezo wil je geen bril? Soms staat een bril juist heel erg mooi! Maar nope, ik heb geen bril.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb een bril c: maar k wil lenzen, brillen hoeven niet lelijk te zijn


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page