• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    Ineens omhelzd het meisje me. ''Eh-i-het is goed ze houden/houd op.'' zeg ik trostend. Dan trek ik haar van me af. ''Ik ben Amy'' zeg ik, terwijl ik trostend over haar schouder wrijf.

    Jessica.

    Ik kijk naar binnen en zie Amy staan, Charlotte staat voor haar, Nee! Niet charlotte! Ik haal diep adem om tot rust te komen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Ik veeg mijn tranen weg en zeg
    "Ik ben Charlotte, normaal ben ik veel vrolijker."
    Ik glimlach zacht en leg mijn hand op die van Amy.
    "Dankje," zeg ik stil "zit je ook bij Glee?" vraag ik dan om toch maar iets te zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melding:
    ~Bel gaat, school is uit, je mag nog een half uur op de school blijven[Sorry in de school]~


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Ja al een tijdje'' zin in een liedje. Zeg ik knipoogend, en ik begin te zingen.



    Dan trek ik haar mee, en laat haar meezingen

    Irial

    Ik merk hoe Kyle rilt van de kou en trek zijn deken over hem heen. Ondertussen staan er zweetdruppels op zijn gezicht en ik haal het koude washandje weg.
    "Ik ben zo terug, haal het niet in je hoofd te proberen staan of zitten," zeg ik.
    Ik loop terug naar de badkamer en doe opnieuw koud water op het washandje. Dan leg ik het terug op Kyle's hoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Terwijl Amy zingt hoor ik de bel gaan. Ik wil iets vragen maar krijg er de kans niet toe. Ik zing mee tot het einde van het liedje en vraag dan glimlachend.
    "Wil jij me naar de gymzaal brengen? Ik wil nog proberen in het atletiekteam te raken maar ik weet de weg niet."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik vertrek even als het washandje weer op mijn voorhoofd komt. Ik voel heel licht mijn mobiel trillen, dat ding trilt zo hard dat Irial het ook wel zou moeten hebben gevoelt.

    [Het is een smsje van Kyle's vader: 'De vergadering duurt tot laat, ik ben dus niet thuis met het avondeten. Er ligt Pizza in de vriezer.' Staat erin.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Tuurlijk volg mij'' en ik loop naar de gymzaal. ''Alsjeblieft en succes'' zeg ik met een glimlach. ''En je kunt altijd naar me toekomen.'' zeg ik met een knipoog. En ik loop rustig richting het glee lokaal.

    [brb]

    Jessica.

    Ik zie Amy voorbij lopen en ren snel achter haar aan, ze is naar het Glee lokaaal gelopen. "Amy." Zeg ik en kijk haar aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik hoor Kyle's mobiel trillen en neem hem uit zijn zak. Ik lees het berichtje voor. Dan duw ik op bellen en wacht tot de man opneemt.
    "Hallo, meneer Morgan," zeg ik voorzichtig "met Irial. Ik heb net Kyle naar huis gebracht omdat hij flauwgevallen is op school, het gaat niet zo goed met hem. Kunt u echt niet naar huis komen?"
    Ik luister naar de uitleg van de man en voel mijn bloed koken.
    "Nee, ik blijf wel bij hem. Prima."
    Ik gooi de telefoon dicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''Oh hey Jessica, wat is er'' zeg ik vriendelijk.

    Jessica.

    "Wat moest dat ding van je?" Vraag ik en sluit de deur achter me.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Wat bedoel je, ding?'' vraag ik verward.