• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Ik heb haar misschien wel wat uitgedaagd," geef ik met een schamper glimlachje toe terwijl ik naar mijn voeten staar. Ik snap niet hoe hij iets kan voelen voor iemand als Jessica. Dan denk ik aan wat Donna zei.
    "Wees niet boos omdat ik het vraag, maar ben je bij Jessica om Donna jaloers te maken?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Ik heb haar misschien wel wat uitgedaagd," geeft ze met een schamper glimlachje toe.
    Ik probeer haar boos aan te kijken maar dat lukt niet.
    "Wees niet boos omdat ik het vraag, maar ben je bij Jessica om Donna jaloers te maken?" vraagt ze zacht.
    "Misschien, een beetje." zeg ik. "Donna had zo vaak een ander tussen door en ik was altijd de dupe. Nu wilde ik haar laten hoe hoe dit voelt." beantwoord ik haar vraag zacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Misschien," zeg ik terwijl ik wat dichter bij hem ga staan "moet je Donna proberen vergeten. Ik denk niet dat het werkt."
    Ik glimlach naar hem en bijt even op mijn onderlip.
    "Misschien," ga ik verder terwijl ik nog dichter ga staan "moet je iemand zoeken die je niet aan Donna doet denken, zoals Jessica."
    Ik doe een klein pasje en sta helemaal tegen hem aan. Dan sla ik mijn armen om zijn nek en ga op mijn tippen staan. Ik breng mijn mond voorzichtig naar de zijne.
    "Dan is de vraag alleen nog maar hoe ik je best kan afleiden," fluister ik glimlachend tegen zijn lippen aan.
    Zacht druk ik mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Langzaam beantwoord ik haar zoen. Ik leg een hand op haar onderrug en de ander in haar haar. Langzaam laat ik haar los.
    "Misschien," zeg ik. "Moet ik jou hebben."
    En ik druk een kus op haar zachte lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Misschien," zeg ik glimlachend nadat hij me nog een keer gekust heeft. Ik laat zijn hals los en laat de toppen van mijn vingers over zijn armen naar beneden glijden.
    "Luister, ik vraag je niet meteen mijn vriendje te zijn," leg ik glimlachend uit "we kunnen elkaar wat leren kennen en wat plezier maken," ga ik met een knipoog verder, hopend dat hij het aanbod doorheeft "en dan kun je me laten weten of je mij moet hebben."
    Ik leg mijn hand op zijn wang en kus hem nog een keer. Dan breng ik mijn lippen naar zijn oor en fluister
    "Hou me alleen niet aan het lijntje zoals je bij Jessica deed of ik ruk je hoofd eraf."
    Ik bijt even in zijn oorlel, giechel en loop dan naar buiten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Lachend loop ik achter Charlotte aan. Als snel haal ik haar in.
    "Waarom zou ik jou aan het lijntje houden?" vraag ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik grinnik wanneer ik hem achter me hoor aanlopen.
    "Waarom zou ik jou aan het lijntje houden?" vraagt hij lachend.
    Ik kijk hem lachend met een opgetrokken wenkbrauw aan zeg
    "Alsof je zelf niet doorhebt dat je bijna elk meisje op deze school kunt krijgen, Hercules."
    Ik knijp even in zijn spierballen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Tja," zeg ik lachend. "Je moet er wat voor doen maar dan heb je ook wat." Ik knipoog naar haar en loop naar mijn auto.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Zoiets als mij heb je nog niet gehad," zeg ik met pretoogjes.
    Ik loop hem voorbij en sla nog even op zijn kont. Terwijl ik verder wandel draai ik me nog even om en zeg met een knipoog
    "Tot morgen, Romeo."
    Ik bekijk hem nog een keer en zeg lachend zonder geluid
    "Damn!"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik begin te lachen.
    'Slaap lekker, Julia!' zeg ik terwijl ik in mijn auto stap. ik druk op het gaspendaal en rij weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (love xD Samenvatting? svp?)


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ Nou, Michael en Charlotte hebben gezoend maar ze hebben nog geen 'Relatie' dat willen ze niet. That's it ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (ah okay, en verder nix?)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    Wanneer ik thuis kom klauter ik langs de regenpijp naar boven. Ik heb geen zin om door mijn pleegvader te worden tegengehouden nu ik een vrij goeie dag achter de rug heb. Na enkele minuutjes ben ik op mijn kamer en zet wat muziek op. Ik begin aan mijn dagelijkse gymoefeningen tot ik de beul hoor roepen dat het stiller moet. Zuchtend zet ik de muziek stiller en bekijk de blauwe plekken op mijn armen. Ik hoop maar dat het meisje dat ik deze middag getackeld heb en mijn blauwe plekken laten zien heb het tegen niemand vertelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dracy schreef:
    (ah okay, en verder nix?)

    [Niks nee..]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."