• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik liep naar mijn kluisje en pak mijn spullen eruit. Is pa al weg? ik verzond he naar mama. Plzzz. Ik ging zitten met mijn rug tegen mijn kluisje. Waarom moest ik nou zo argressief op donna reageren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ik ga mijn moeder zijkt fucking veel o,dat me kamer op moet ruimen kut! daag"


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    Ik stuur Michael een leeg sms terug en trek Pablo uit zijn pokerface.
    'Kom we moeten Michael redden!' roep ik.
    Pablo schiet in de lach. Samen rennen we naar Michael en Isa toe.
    'Michael!' roep ik hard en ik ga naast hem staan. 'Jij zou me toch nog iets van math uitleggen?'
    Michael begint te lachen. 'Inderdaad' zegt hij en hij pakt zijn wiskunde.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik zag donna en wierp haar alleen een blik met spijt. Ik zag wel dat Michael bang was ofzo. Fijn was ik straks toch weer alleen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [uk kmoet straks heel het wijkej folderen en vauwen dankzij mijn broer. echt ik zit heir lekker te janken.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wrm janken dan?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael
    Lachend leg ik Donna een formule uit. Ik zie dat ze het al lang snapt maar alleen Lilly in de gaten wilt houden. Pablo hangt tegen een kluis aan in bekijkt ongeittereseert zijn speelkaarten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [omdat ik me cut voel. ik vertel vanavond wel want ik zit weer stiekem. en ik wil nu rpgen voor ik weg moet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moet nu eten. ik laat hem even aanstan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik merk dat ze me niet meer wilt vergeven en niks meer met wme wilt te maken.. Ik pak mijn ipod en zet hem aan. Beautiful zachtjes mompel ik mee. Een traan verllaaat mijn ooghoek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [moet hierna folderen dus dat nkan 3 uur duren]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Met een grote grijns kijk ik hoe Lilly begint te huilen. Misschien besteft ze nu eindelijk dat ze heeft aangericht.
    'Michael, ik snap het. Bedankt!' ik druk een kus op zijn wang en pak de hand van Pablo.
    'Blo' we gaan roken zeg ik lachend en ik gooi een pakje sigaretten naar hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ hey guys i kan vandaag alleen sávonds online komen want mijn broertje wilt, met zijn vriend de lap-top, dus kom vanavond weer bye =)]

    Charlotte

    Ik wil net iets aan Donna vragen wanneer ze met Pablo het lokaal uitrent. Verbaasd blijf ik even staan maar ga dan ook naar buiten. Ik zie hen bij Michael staan en Jessica lijkt nergens te bespeuren. Wanneer hij alleen achter blijft loop ik op hem af. Ik leun tegen een kluisje en laat mijn hand over zijn arm glijden.
    "Ben je boos op me?" vraag ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ik kijk Charlotte aan. Ze laat haar hand over mijn arm glijden.
    'Ben je boos op me?' vraagt zij.
    Ik kijk naar in d'r ogen.
    'Boos? Op jou? Nee, op Jessica.' zeg ik zacht. 'Ze moet niet zo belachelijk doen!' Mijn stem wordt harder. 'Als ze zo zeker weet dat het goed zit waarom zou ze dan jaloers zijn?'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."