• Heey. Ik had een idee met Justin Bieber erin. Maar ik weet gewoon echt niet of het wel zo goed is. Kunnen jullie jullie mening erover geven?

    Idee:
    Ebony heeft een rustig leven: Is getrouwd, heeft een dochter. Maar dan overlijd haar man. Haar dochter en zij zijn er kapot van. Vooral haar dochter, want zij denkt dat dat haar vader is. Maar Ebony heeft een geheim, het is haar vader niet. Ebony besluit om met haar te gaan praten. Ze gaat haar een verhaal vertellen: over een jongen genaamd Justin en een meisje genaamd Ebby. Ze ontmoeten elkaar op een vreemde wijze. Maar op een of andere manier klikt het tussen hen: ze worden verliefd. Maar het is moeilijk: hij is een zanger, en zij gaat naar Julliard, na de zomer. Zal haar dochter merken dat het niet zomaar een verhaal is, maar dat het over de waarheid gaat. Het is gebaseerd op 'the Notebook'.
    Het zal de tijd terug ingaan, maar ook zal het in 'nu' geschreven worden. Althans, als ik het verwerk in een story.


    Is het het waard, om het te verwerken in een story?
    -als ik 'em verwerk, verwerk ik 'em op mijn andere account. (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 15:44 ]


    Lots of love (:

    Na ja, ik ben meer van de originele verhalen en dit is nou niet bijster origineel, sorry. Maar wie ben ik om je tegen te houden, gewoon doen als je het graag wilt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik moest denken aan de oude Barbie-films, zoals Rapunzel en De Notenkraker.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    Ik moest denken aan de oude Barbie-films, zoals Rapunzel en De Notenkraker.

    Dit. Maar als je het wilt uitwerken, ga je geng


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Famine schreef:
    Ik moest denken aan de oude Barbie-films, zoals Rapunzel en De Notenkraker.


    comfort in c h a o s

    Niet echt mijn type verhaal.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik haakte al af bij 'Bieber-idee'


    26 - 02 - '16

    Castiel schreef:
    Na ja, ik ben meer van de originele verhalen en dit is nou niet bijster origineel, sorry. Maar wie ben ik om je tegen te houden, gewoon doen als je het graag wilt.

    + ik lees niet echt meer Bieberverhalen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Doen


    Alleen maar tranen van geluk

    I want to read it.


    Firm believer of all that is magic

    Clubbed schreef:
    Ik haakte al af bij 'Bieber-idee'


    Dit, maar verder klinkt het wel leuk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Clubbed schreef:
    Ik haakte al af bij 'Bieber-idee'


    Here & Now