• Ik heb personage's nodig voor mijn story 'I am a Mermaid'.

    Inleiding:

    Esmée is een normaal meisje. Tot ze op vakantie tijdens het zwemmen in een vreemde grot komt. Daardoor wordt ze een meermin. In de zomervakantie verhuist ze naar Australië. Daar komt ze er achter dat ze niet de enige meermin is.

    Kan dit ingevuld worden:
    Oeps, kwam er achter dat naam er niet bij stond.xD


    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (liefst een foto):
    Hobby's:
    Nederlands (dus of hij/zij op die Nederlandse school zit):
    Karakter:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 15:20 ]


    living la dolce vita

    Geslacht: Vrouw
    Naam: Samira Valentiné
    Leeftijd: Samira is 16 jaren jong.
    Uiterlijk (liefst een foto):


    Hobby's: Samira houd van Dansen, dit doet ze al sinds haar geboorte.
    Nederlands (dus of hij/zij op die Nederlandse school zit): Ze zit bij Esmée in de klas en is ook nederlands.
    Karakter: Samira is een vrolijk meisje die soms haar gekke buien heeft. Ze kan ook wel bitchy overkomen, maar ze geeft ook veel om anderen.
    Extra: Haar moeder is op haar 7e overleden aan baarmoederhlskanker en vanaf haar 12e is ze een meermin.


    Firm believer of all that is magic

    is dit gebaseerd op h2o


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Volledige Naam: Eleanora Lavona Ishachus
    Roepnaam: El
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk: Lang, donker, golvend haar. Parelachtige blauwe ogen. Lieve, ondeugende glimlach. Gemiddelde lichaamsbouw.
    Kledingsstijl: El is een typisch kustmeisje. Ze draagt losse jurkjes met veel bloemetjes en heeft veel accesoires; tasjes, haarspeldjes, riempjes, hoedjes, haarbanden, etcetera. Verder draagt ze vaak teenslippers en surfshortjes.
    Hobby's: El is zeer geïnteresseerd in de plaatselijke geschiedenis. Ze weet bijna alles over de mythes en legendes van Australië. Ze heeft er ontelbaar veel boeken over. Haar interesse hierin begon toen ze te weten wilde komen vanwaar haar naam komt. Ze begon op te zoeken, maar helaas zonder resultaat. Nog steeds heeft ze de afkomst van haar volledige naam niet gevonden, maar ze is ervan overtuigd dat er nog minder bekende mythes bestaan die ze nog niet gevonden heeft, waar zij haar naam aan te danken heeft.
    Ze houdt er ook van om te gaan rennen op het strand. Dat doet ze meermaals per week, om haar conditie te behouden en om haar gedachten allemaal op een rijtje te zetten.
    Nederlands (dus of hij/zij op die Nederlandse school zit):Neen, ze woont in Australië, waar ze ook naar school gaat.
    Karakter: El is een heel erg lief meisje en ook uitzonderlijk slim. Ze leest veel en op school haalt ze zeer hoge cijfers. Haar lieve glimlach en haar grote ogen maken dat ze een mooie verschijning is. Er vallen veel jongens voor haar, maar zij wacht op 'the one'. Ze houdt van grappen uithalen en doet dit ook soms met haar vriendengroep, maar ze zou nooit iemand ernstig kwaad toedoen.
    Extra: El heeft geen broers of zussen. Ze woont alleen met haar vader (Orche Ishachus), aangezien haar moeder in het ziekenhuis moet blijven. Haar moeder (Lina Gracha), lijdt namelijk aan een onbekende ziekte en de dokters zijn haar al twee jaren aan het onderzoeken.
    El heeft twee schildpadden die in een erg groot aquarium verblijven. Ze had hun ooit eens gered toen de twee schildpadden waren aangestrand en bijna uitgedroogd waren. Ze noemde hun Orpheus en Poseidon (namen die afkomstig zijn uit Griekse mythen).






    Verwittig je me als je begint? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    merryXmas schreef:
    is dit gebaseerd op h2o

    Dat dacht ik dus ook, haha


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    merryXmas schreef:
    is dit gebaseerd op h2o


    jep


    living la dolce vita

    Castiel schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook, haha

    Dan zijn we al met 3 :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @JUKEBOX

    Ben al begonnen.:'D


    living la dolce vita

    xEmmaWatsonx schreef:
    @JUKEBOX

    Ben al begonnen.:'D


    Dan ga ik lezen!


    If we had not a soul, music would have created it.

    > Titel aangepast ivm spelfout ;)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    > Titel aangepast ivm spelfout ;)

    Oh.


    living la dolce vita

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Dan ga ik lezen!


    Jeej!:'D


    living la dolce vita

    Volledige naam: Melany Elisabeth Sirène
    Bijnamen: Mel, Melz
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk (liefst een foto): Melany heeft donkerbruin, lang, krullend haar en heel donkerbruine ogen. Ze is lang en dun. Ook heeft ze een mooie, lieve glimlach.
    Hobby's: Melany heeft erg veel hobby's; Zingen, dansen, shoppen, koken, tekenen, kletsen, lezen, films kijken, sporten, verhalen en liedjes schrijven en computeren.
    Nederlands (dus of hij/zij op die Nederlandse school zit): Tot haar zestiende heeft ze in Nederland gewoond. Daarna verhuisde ze met haar ouders naar Australië. Ze zit bij Esmée en Samira in de klas. Zij zijn Melany's beste vriendinnen.
    Karakter: Melany is een erg slim meisje. Ze is ook erg lief, maar kan ook weleens een behoorlijke bitch zijn. Ze is onzeker en bescheiden, maar kan ook heel erg bazig zijn. Op sommige punten wordt ze snel jaloers, maar dit laat ze niet merken. Soms is ze rustig en stil, maar meestal is ze melig en druk. Ze wordt door veel mensen grappig gevonden. Als iemand iets gemeens tegen Melany zegt, heeft ze altijd wel een weerwoord klaar. Voor haar vrienden/vriendinnen is ze altijd erg aardig en behulpzaam.
    Extra: Melany heeft geen broers en zussen. Vlak voor Melany verhuisde naar Australië, is ze een meermin geworden. Haar achternaam, Sirène, is Frans voor (zee)meermin.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 16:02 ]


    The only person you should try to be better than, is the person you were yesterday.

    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk (liefst een foto):


    Hobby's: zwemmen, muziek maken en luiste, joggen, rondhangen
    Nederlands (dus of hij/zij op die Nederlandse school zit): woont in Australie
    Karakter: zorgzaam,, kan bot uit de hoek komen, kan goed luisteren, hyper, aardig, kan met bijna niemand opschieten, maakt ook niet makkelijk vrienden,
    Extra: zoekt de ware:
    ik hoop dat ik ng kan meespelen
    ik a hem lezen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oooh leuk! Ik keek altijd H2O op mijn vrije zondagochtend haha!
    Ik ga zo even een personage invullen! ^^


    Tell me about it, stud.

    Geslacht: Vrouwelijk
    Naam : Jessica Holt.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (liefst een foto):


    Blake Lively
    Hobby's: Zwemmen. Jessica is heel fanatiek in zwemmen en is altijd al geïnteresseerd geweest. Ze heeft 2 keer meegedaan aan jeugdkampioenschappen : Op haar 12e en 14e en beide keren won ze. Ze is buitengewoon goed in zwemmen en op haar 15e ontdekte ze waarom : Omdat ze een zeemeermin is.
    Nederlands (dus of hij/zij op die Nederlandse school zit): Nee, Jessica is een volbloed Australische en woont al haar hele leven in hetzelfde stadje.
    Karakter: Jessica is zorgeloos, vrolijk en ziet van iedereen het goede in. Als ze om iemand heen is, zorgt ze voor een positieve vibe. Doordat ze zo zorgeloos is, komt ze wel vaak in de problemen als het gaat om het zeemeermin zijn. Ze is niet heel voorzichtig en al meerdere malen bijna betrapt.
    Extra: Jessica komt uit een groot gezin met 6 kinderen. Ze heeft 2 oudere broers van 21 en 20, een zus van 18 en twee tweelingbroertjes van 11. Ze verdenkt haar zus ervan ook een zeemeermin te zijn. Haar moeder van 45 zorgt voor de kinderen, terwijl haar vader van 50 altijd werkt.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:47 ]


    Tell me about it, stud.