• Ik heb dat de laatste tijd steeds vaker. Dan moet ik naar de toilet en krijg ik krampen. Dan krijg ik buikpijn, hoofdpijn en wordt ik misselijk. Na een tijdje is dat weer over. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn. Ikzelf heb koeienmelk allergie en heb astma maar dat heeft er denk ik niks mee te maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien is het Pfeiffer


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Het kan misscien samonella-bacterie zijn, stress (ja, daar kun je echt zike van worden)
    wtf zwanger omg. stres tsja dat kan wel goed en wat is samonellabacterie dokter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eyes schreef:
    Misschien is het Pfeiffer

    o maar ik ben niet moe ofzo nuja heb niet geslapen vanacht wel een beetje dus. wel lief dat je dat opzoekt(K)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhea schreef:
    Naar de huisarts gaan. Die weet het beter dan wij.


    en dan internet;)


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik hwb dat ook al ong een jaar de huisarts denkt niet dat het iets ernstig is zelf zit ik onder enorme stress thuis dus meschien komt het daardoor (hoogswaarschijnlijk zegt de huisarts)


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Lol, dan ben je niet meteen zwanger. :')
    Zwangerschap merk je aan andere dingen, meestal.

    Ga gewoon naar de huisarts.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Waarschijnlijk een griepje ofzo. Heb ik momenteel ook


    -

    Stress kan heel goed de oorzaak zijn. Dit kan zelfs zo erg zijn dat je er maandenlang ziek van bent. Ik weet niet of dit slechts een uurtje aanhoud, maar als je bedenkt dat het op school/thuis/omgeving slecht gaat en jij hiervan last hebt kan dit het heel goed zijn.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    MisPattinson schreef:
    (...)de vloek van het jaar


    Huh, wordt jij één keer per jaar ongesteld dan?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jongens. Niet zoals in de vorige topic over gewichtsverlies direct over kanker etc. beginnen. Danku.


    I am an idiot, I move.

    Het zou wel goed aan stress kunnen liggen. Maar als het niet binnen 2 weken stopt zou ik even naar de huisarts gaan, dan weet je het meteen zeker.

    Heb je genoeg kleren aan? Ikzelf kan er niet tegen als mijn enkels koud zijn of mijn buik koud is... Dan krijg ik ook altijd buikpijn... Ook als je je plas lang ophoudt, kun je buikpijn krijgen...
    Verder zou ik het niet weten...


    Deep inside, I've never felt alive

    Áh, dat had ik ook. Waren mijn darmen, moest ik van dat activia eten. Hielp wel..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales