Ik heb maar tot pagina 7 gelezen op mn telefoon, maar laat ik toch maar even reageren. Ik vind het nogal raar dat sommige mensen zeggen 'Het zijn maar 5 beroemde jongens die nog niet eens iets hebben, er sterven soms zelfs mensen bij auto ongelukken, en dat komt niet in het nieuws, zelfde geldt voor andere ongelukken. Waarom zij dan wel?' Sorry hoor, maar W T F. Als we élk ongeluk in het nieuws proppen is het nieuws heel de dag bezig. En elke dode bij ongelukken komen op het nieuws dus dat is echt totaal niet eerlijk. En laat het nou toevallig zijn dat die 5 beroemd zijn en ja, dan komt dat toevallig in het nieuws. Of nee wacht, NIET EENS IN HET NIEUWS. Tumblr en Twitter for fucks sake. So stop fucking crying over nothing. Ja, een whiplash is niet heel ernstig, al kan het wel ernstige gevolgen hebben. En denk even aan iemand waar je zelf fan van bent, hoe zou jij reageren als diegene een auto ongeluk had? Precies. Niet zoals je nu reageert. Oke? Oke.
Oh, en laat ik even toevoegen, ben blij dat het niet ernstiger is dan een whiplash! (':
[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 15:56 ]