• Dit is de rollenwedstrijd van Delphine, overgenomen door mij, Parachutes. (:

    De prijzen blijven hetzelfde:
    1. De eer. 8 credits.
    2. 4 credits.
    3. 2 credits.

    En de overige regels ook:
    - Mensen met een goede reden, kunnen uitstel krijgen. Maar dan wel graag van te voren vragen.
    - De opdracht wordt per PB bij mij ingeleverd en ze komen vervolgens in deze story te staan (Delphine heeft mij als co-auteur toegevoegd) en in deze story geven de juryleden commentaar als reactie.
    - De beoordeling en punten komen ook in de story te staan.
    - Er zijn 6 rondes, waarbij iedereen een punt krijgt voor elke ronde. Deze punten worden uiteindelijk bij elkaar opgeteld en het gemiddelde wordt berekend. Degene met het hoogste gemiddelde wint!
    - Elke opdracht duurt 2 weken.

    Jury:
    - Parachutes
    - Patriot

    Deelnemers:
    - Discord ~ 1 2 uitgeschreven
    - Bronte ~ 1 2 3 uitgeschreven
    - Yowic ~ 1 2 3 4
    - NightAir ~1 2 3 4

    De eerste opdracht.
    Opdracht: Bedenk een vredeswezen/mytischwezen (engel, elf, etc.). Wat daar allemaal in moet staan; Naam, leeftijd, geslacht, uiterlijk (minimaal 200 woorden, maximaal 400), innerlijk (minimaal 200 woorden, maximaal 400), familie (minimaal 100 woorden, maximaal 500). Schrijf er daarna nog een klein verhaaltje (minimaal 400 woorden, maximaal 800) bij, een soort informatie, verhaaltje. Het hoeft níéts met vrede te maken hebben, maar elven, feeën, eenhoorns, etc. wel.
    Taal: Nederlands.
    Plaatje?: Dat mag, maar als je het doet, dan moet het wel een zelfgemaakt plaatje/gephotoshopt plaatje zijn.
    Deadline: 13 december 2011, om 23:59.


    De tweede opdracht.
    Opdracht: Maak een mens met een speciale kracht. Dit speciale kracht mag alles zijn: gedachten lezen, toekomst kijken, voorspellende dromen, verlamming, et cetera. Dit moet er in staan: Naam+Leeftijd+Speciale kracht, uitleg van speciale kracht (minimaal 500 woorden, maximaal 1000), uiterlijk (minimaal 100 woorden, maximaal 1000), innerlijk (minimaal 400 woorden, maximaal 1200), familie+vrienden (minimaal 300 woorden, maximaal 600) en meer informatie, ook wel een klein verhaal (minimaal 800 woorden, maximaal 1500).
    Taal: Het liefst Nederlands.
    Plaatje: Dat mag, maar als je het doet, dan moet het wel een zelfgemaakt plaatje/gephotoshopt plaatje zijn.
    Deadline: 12 januari 2012, om 23:59.


    De derde opdracht.
    Opdracht: Voor deze opdracht heb ik tien random plaatjes van personen internet gehaald en ik wil graag dat jullie er ieder één uitkiezen (en dat even hier in een reactie of in het topic melden) en daarbij een rol schrijven. Wat je in de rol vermeldt, mag je helemaal zelf weten! Het enige wat verplicht is, is dat je zo origineel mogelijk moet zijn (ook in de vorm van de rol, je mag bijvoorbeeld ook een soort van 'voorstel-verhaaltje' schrijven) en dat de hele rol tussen de 1500 en 3000 woorden mag zijn.
    Taal: Nederlands of Engels.
    Plaatje: Voeg het plaatje dat je gekozen hebt bij je rol.
    Deadline: Morgen over twee weken, dat is dus 9 februari 2012, om 23.59.

    De plaatjes waaruit je kan kiezen:
    1.
    2.
    3. -> Bronte
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. -> Discord
    9. -> NightAir
    10. -> Yowic

    Veel plezier en succes! (:


    De vierde (en laatste!) opdracht.
    Opdracht: Voor deze opdracht wil ik dat jullie exact dezelfde rol schrijven, zodat wij (de jury) de eindresultaten goed met elkaar kunnen vergelijken. Dit wil ik bereiken door een beschrijving van een verhaaltje, dat ik hieronder neerzet. Voor dit verhaaltje moeten jullie een hoofdpersoon bedenken en daarin laat ik jullie helemaal vrij! Het enige wat verplicht is, is dat de rol bij verhaal moet passen. De rol moet minstens 1500 woorden bevatten.
    Taal: Nederlands of Engels.
    Plaatje: Dat mag, maar het moet een zelfgemaakt of gephotoshopt plaatje zijn.
    Deadline: Morgen over twee weken, dus maandag 27 februari 2012, om 23.59.

    Het verhaaltje:
    "De wereld begint in chaos en zal ook eindigen in chaos." Dat zijn de woorden die de bewoners van de aarde tegenwoordig dag in dag uit bezighouden. Het is een eeuwenoude voorspelling, ouder dan ieder levend wezen op de wereld en de tijd tikt door. Gelukkig is er hoop. Er zal hulp komen. Hulp vanuit een zeer onverwachte hoek.

    Even wat extra uitleg:
    Het is dus de bedoeling dat jullie bij deze 'achterflaptekst' een gepaste hoofdpersoon bedenken, dat is de reden waarom ik niets over een personage heb vermeld in het tekstje. Ik ben benieuwd wat jullie er van maken! Succes!


    De uitslag staat online! Neem snel een kijkje! (:


    Uitslag:
    1. Yowic
    2. NightAir

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 15:58 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bronte schreef:
    Oh eneh, kan ik anders veranderen naar vier? Op school had ik de tijd niet om fatsoenlijk te kijken en dat überschattige jongetje is me voorbijgegaan D:


    Is goed hoor!(:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Is goed hoor!(:


    Ho wacht, bedoel je niet plaatje drie? Dat lijkt namelijk meer op dat überschattige jongetje waar je het over hebt (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ho wacht, bedoel je niet plaatje drie? Dat lijkt namelijk meer op dat überschattige jongetje waar je het over hebt (':
    *
    Ja, die bedoel ik! Sorry, wat verstrooid.


    Ex astris, sciencia

    Demesne went Patriot c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nog vier dagen en Discord heeft nog niet eens een foto gekozen. Hmm, hij kan maar beter opschieten.


    Ex astris, sciencia

    Overmorgen moet de opdracht ingeleverd zijn!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Overmorgen moet de opdracht ingeleverd zijn!


    Shit, kan ik uitstel krijgen? Het liep nogal druk met school en ik krijg gewoon NIKS eruit. Helemaal niks. X:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Shit, kan ik uitstel krijgen? Het liep nogal druk met school en ik krijg gewoon NIKS eruit. Helemaal niks. X:


    Hoe lang heb je nodig? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hoe lang heb je nodig? (:


    Ik weet niet precies... Waarschijnlijk heb ik vrijdagavond tijd genoeg, want doordeweeks nu nog alles maken lijkt me nogal druk.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 20:47 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hey, dit leeft nog? 'hmm

    Meh, ik zal kijken of ik iets kan verzinnen bij een foto.


    quidquid excusatio prandium pro

    Yowic schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies... Waarschijnlijk heb ik vrijdagavond tijd genoeg, want doordeweeks nu nog alles maken lijkt me nogal druk.


    Denk je dat het lukt om uiterlijk zaterdag in te leveren?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Discord schreef:
    Hey, dit leeft nog? 'hmm

    Meh, ik zal kijken of ik iets kan verzinnen bij een foto.


    Haha ja, we leven nog, enigzins. (': Kun je me laten weten welke foto je gebruikt voor je de opdracht inlevert?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    8. Maar ik weet niet of het me lukt om er iets bij te verzinnen XD


    quidquid excusatio prandium pro

    yeah er komt weer wat leven in de brouwerij. :3


    i just tank god cow's don't fly

    Zou ik wat uitstel mogen? Ik heb best wel veel huiswerk tegen donderdag en ik ga geen tijd hebben om dat af te werken?


    Ex astris, sciencia